    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Maszt na antenę tv na kominie...
    Date: Sat, 3 Apr 2010 14:20:02 +0200

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    news:hp74s5$h07$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > "wolim" <w...@i...pl> wrote in message
    googlegroups.com...
> [...]
    v20g2000yqv.googlegroups.com...

    emnej_w_polsce_bib07.htm
    f_19-elementowa_dipol_19...

> [...]
    >
    > Pozdry,
    > /\/\\/\/
    >
    > Przy słabym odbiorze (jeżeli pochodzi to od anteny - gdzieś na skraju
    > zasięgu) trzeba wybrać antenę selektywną a nie szerokopasmową, (czyli na
    > jeden kanał) i o dużej liczbie elementów (antena Uda Yagi), która
    > zagwarantuje duży zysk antenowy. Kabel też nowy np. Triset 113 PE
    > żelowany, małostratny. Jeżeli śnieżenie będzie występowało nadal proponuję
    > kupić wzmacniacz kanałowy selektywny (czyli na kanał nadajnika) a nie
    > szerokopasmowy. Złącza F - kompresyjne, uszczelniają kabel.

    Do złącz kompresyjnych potrzebna jest zaciskarka - moze w zakładzie
    usługowym ktoś ci zaciśnie, to prosta czynność - na jedną antenę będzie
    potrzeba tylko wtyk do telewizora dostosowany do gniazda w nim użytego.
    Można też użyć nakręcanego na kabel...