  • 11. Data: 2010-06-06 12:14:17
    Temat: Re: Mech na kostce
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 6 Cze, 10:48, ZS <a...@w...pl> wrote:

    > Konieczne zrób zdjęcia. Ja mam kostkę granitową zasypaną takim jasnym
    > żwirem. Fajnie się klinuje i zagęszcza ale rośnie w tym trawa (na razie
    > nie mech) Jak użyję myjki to mi wypłukuje też kamień wiec jakaś fuga
    > byłaby fajna tylko 100m2 niestety mam:( a kostka 4/6

    Ukladanie kostki, jesli sie nie lubi mchu, lub trawy jest bezsensowne.
    Kostke uklada sie, po to, zeby woda z opadow mogla szybko wsiakac.
    Jesli sie nie chce miec tego efektu, oraz wydalo sie wojne zdzblom
    trawy, czu mchu - to powinno sie zrobic podjazd, lub sciezke, chodnik
    z litego betonu z odcisnietym wzorkiem.

    Polecam:
    http://www.flickr.com/photos/decorativeconcreteofva/
    3907233124/

    Marek

  • 12. Data: 2010-06-06 15:59:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >trawy, czu mchu - to powinno sie zrobic podjazd, lub sciezke, chodnik
> [...]

    No własnie. Swego czasu szukałem odpowiednich "matryc" doo odciskania wzorów
    i nic nie znalazłem.
    Można gdzies kupic takie stęple do odciskania wzórów w betonie?

    Kris

  • 13. Data: 2010-06-06 18:03:23
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 6 Cze, 10:48, ZS <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nie mech) Jak użyję myjki to mi wypłukuje też kamień wiec jakaś fuga
    > byłaby fajna tylko 100m2 niestety mam:( a kostka 4/6

    ZS - Gdzie wysłać Ci zdjęcia?

    Marek - nie zgadzam się - mam granit, nie mam mchu :)
    Co więcej - woda opadowa odpływa spoinami między kostką.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 14. Data: 2010-06-07 13:20:03
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 6 Cze, 17:59, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > i nic nie znalazłem.
    > Można gdzies kupic takie stęple do odciskania wzórów w betonie?

    Mozna kupic w Ameryce.

    Mozna tez kupic zywice poliuretanowa i samemu sobie takie stemple
    odlac.

  • 15. Data: 2010-06-08 15:20:37
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    > Czy można skutecznie usunąć mech na fugach w kostce brukowej,
    > nie uszkadzając jednocześnie kostki?

    http://groups.google.pl/?hl=pl

    wpisujesz "mech na kostce"
    lub "mech na dachu"
    lub mech na czyms tam
    i wyskakuje Ci mogeton jako najczesciej polecany
    Adam

  • 16. Data: 2010-06-08 16:13:36
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 8 Cze, 17:20, "Adam" <a...@g...pl> wrote:

    > http://groups.google.pl/?hl=pl
    >
    > wpisujesz "mech na kostce"
    > lub "mech na dachu"
    > lub mech na czyms tam
    > i wyskakuje Ci mogeton jako najczesciej polecany
    > Adam

    100 g - 49 zl.
    Niezla cena.
    Przysle Ci 1 kg tlenku zelaza za te cene.

  • 17. Data: 2010-06-13 11:56:23
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > ps. od roku mam taką od północnego-wschodu i grama mchu nie ma

    Rok to kupa czasu. Napisz za 3-4 lata