  • Data: 2018-08-10 20:36:32
    Temat: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/10/2018 6:12 PM, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Albania to kraj muzułmański.

    W niecałych 2/3. W 1/3 chrzescijaniśki. Ateiście wsio rawno.

    > Nie żeby mi to przeszkadzało - ale Twoją
    > tezę ("kultura nie taka odległa") nazwałbym "odważną". Czym innym jest
    > objazd Albanii w celach turystycznych, czym innym zamieszkanie w tym
    > kraju na stałe.

    Niemcy emigrują hurtowo emerytować doIindonezji. Tam jest muzłuman pod
    90%. Myslisz że komus to specjalnie przeszkadza? Jedziesz tam umierać a
    nie zastanawiać się czyj Bog jest bardziej zarąbisty.

    Jak mam wybirać Idne czy Indonezja to Albania staje się nagle
    interesujacym wyborem a budująca się turystyka zapewni że widmo wojny
    domowej jednych idiotow przeciw drugim idiotom oddali się.

    > Osobiście Albańczyków wspominam źle - pracowałem z nimi wieki temu we
    > Włoszech.

    Dokładnie to samo mówią niemieccy emeryci o polskich pracownikach.

    To masz jeszcze Bułgarię. Ciągle tanio, tylko ten język :/