  • 11. Data: 2009-07-22 12:06:25
    Temat: Re: Mikrofala
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Kapsel pisze:
    > Jest sobie radosny kawaler, co w sumie ma szczere chęci nauczyć się
    > gotować, ale też jest świadomy swoich dzisiejszych ograniczeń ;)
    >
    > Wymyślił, że przyda mu się mikrofalówka, żeby czasem coś odgrzać, albo
    > podgrzać jakiegoś "gotowca".
    >
    > W marketach sporo tego jest, od 100 do 1000 zł ;] Co brać? Piekarnik w domu
    > jest, więc chyba jakieś opcje grilla niepotrzebne? Markowe mikrofale
    > lepsze? Stoi sobie dajmy taka "Alaska" za 200 zł, metalowa, ale się kawaler
    > nie zna nic a nic i nie wie czy będzie OK... jakieś sugestie? :>

    Ja tylko dodam, że mój timer elektroniczny (guziki) ma tą przewagę nad
    mechanicznym (pokrętła) teściowej, że w nim minuta to 1 minuta +/- 5
    sekund (wariant pesymistyczny), a w mechanicznym - potrafi trwać i 5 minut..

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 12. Data: 2009-07-22 12:23:55
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Paweł Muszyński wystukał:

    > Ja tylko dodam, że mój timer elektroniczny (guziki) ma tą przewagę nad
    > mechanicznym (pokrętła) teściowej, że w nim minuta to 1 minuta +/- 5
    > sekund (wariant pesymistyczny), a w mechanicznym - potrafi trwać i 5 minut..

    IMO najwygodniejsze są elektroniczne z pokrętłem. Ale to pewnie nie w
    najtańszych modelach.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

  • 13. Data: 2009-07-22 12:49:35
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jo'Asia pisze:
    > Paweł Muszyński wystukał:

    > IMO najwygodniejsze są elektroniczne z pokrętłem. Ale to pewnie nie w
    > najtańszych modelach.

    Jak kupowałem swoją, to różnica w cenie było jakieś 10 czy 15 zł więcej
    za elektroniczny.

  • 14. Data: 2009-07-22 17:02:28
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:
    > Oczywiście. Sprzęt jest przeznaczony na nie więcej niż 3-4 lata, bo po
    > takim czasie jest najczęściej już dawno wymieniony na coś lepszego.
    > Jak chodzi dłużej, to po prostu miało się odrobinę szczęścia.

    Moja chodzi już z 10 lat i nie widać, żeby miała chęci opuścić moją
    kuchnię. Kumpel kupił byle co z założeniem "i tak padnie za rok-dwa", i
    po 6 latach oddał swojej mamie jak się przeprowadzał :)
    Zasadniczo nie widzę powodu do zmiany na "nowszy" model. W obecnej
    używam 3-4 opcji z kilkunastu, to czym ma mnie zaskoczyć nowa maszyna?

    BogdanKa

  • 15. Data: 2009-07-22 17:11:36
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    któryś z modeli whirlpoola z talerzem crisp.
    samsung tez ma coś podobnego chyba.
    jak dla ciebie to bardzo dobre wyjscie
    pizze zamrozoną zrobisz w 8 minut, kiełbaskę podgrzejesz w 5
    szkoda uruchamiac piekarnika na takią drobnicę a ten talerz crisp naprawde
    się przydaje.

    pozdr.

  • 16. Data: 2009-07-22 18:31:31
    Od: "jQ" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jakieś sugestie? :>
    Ja mam zwykłą, prostą Amicę i sobie chwalę. Kosztowała coś ok. 200 zł, więc
    jak się popsuje, to po prostu kupię nową. A podejrzewam, że markowa za 1000
    zł nie wytrzyma 5 x dłużej. Marka Amica może nie jest super-hiper, ale ze
    wszystkiego, co robią, IMO mikrofalówki wyszły im najlepiej (w odróznienieu
    od np. lodówek). 3 stopnie grzania, rozmrażanie, grill - mi wystarcza.

  • 17. Data: 2009-07-24 09:50:39
    Od: annikka <a...@n...pl>

    kor_nick pisze:

    > szkoda uruchamiac piekarnika na takią drobnicę a ten talerz crisp
    > naprawde się przydaje.

    A tam przydaje. Jeden jedyny raz użyłam go z ciekawości i teraz zagraca
    szufladę. Pizzy mrożonej nie lubię, a kiełbasę "normalnie" podgrzeje się
    w maks. 2 min. Gdybym teraz kupowała mikrofale, to byłby to
    najprostszy model bez bajerów.

    Ania

  • 18. Data: 2009-07-24 17:00:08
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szufladę. Pizzy mrożonej nie lubię, a kiełbasę "normalnie" podgrzeje się w
    > maks. 2 min. Gdybym teraz kupowała mikrofale, to byłby to najprostszy

    Aniu :)

    ja odróżniam kiełbasę podgrzaną w mikrofalach od _upieczonej_ a Ty nie?
    a np. frytki? w zwykłej mikrofali wyjdzie guma, na crispie masz jak z
    piekarnika.
    domowe naleśniki albo placki można np. podpiec

    u mnie talerz jest często w użyciu

    ale każdy ma swój gust oczywiście :)

    pozdr.

  • 19. Data: 2009-07-25 14:27:00
    Od: annikka <a...@n...pl>

    kor_nick pisze:

    > ja odróżniam kiełbasę podgrzaną w mikrofalach od _upieczonej_ a Ty nie?

    Generalnie, jak chcę upiec kiełbasę, to piekę na grillu najchętniej.

    > a np. frytki? w zwykłej mikrofali wyjdzie guma, na crispie masz jak z
    > piekarnika.
    > domowe naleśniki albo placki można np. podpiec

    Frytki to tylko na mieście, ale naleśniki mnie zainteresowały. ;)

    > u mnie talerz jest często w użyciu

    Widocznie nie wiem jak tego crispa używać. Może podpowiesz?

    Ania

  • 20. Data: 2009-07-26 14:07:00
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Kapsel pisze:
    > Jest sobie radosny kawaler, co w sumie ma szczere chęci nauczyć się
    > gotować, ale też jest świadomy swoich dzisiejszych ograniczeń ;)

    Ja kiedyś - w dawnych czasach, rok... może 1994... kupiłem sobie
    mikrofalę daewo... To była jedna z pierwszych, jakie były na polskim
    rynku. Miała tylko dwa pokrętła i nic więcej. Działa do dziś i nie widzę
    żadnych oznak zużycia.

    Kup sobie najprostszą z możliwych z pokrętłami, jest szansa, że doczeka
    roku 2020 :-)))

    pozdrawiam
    robercik-us