    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Młot pneumatyczny zamiast wiertarki ?
    Date: Wed, 4 May 2011 19:33:51 +0200

    >Kup normalna wiertarke byle nie najtansza.
    >Nie koniecznie markowa (bosch/skill to juz nie marka) ale taka z
    >wiekszych.

    Wiesz najtańszy shit już miałem i kilka razy mimo że nie był zbytnio
    użytkowany się rozpadał aż zupełnie się rozpadł ..
    Chciałbym coś lepszego ..

    Czemu Bosch lub Skill to już nie marka ?

    W tej cenie znalazłem jeszcze zwykłą wiertarkę Skil z wazlizką:

    http://www.contakt.pl/wiertarka-udarowa-550w-skil-62
    80-walizce-p-6270.html?osCsid=3f43ff8857aba2bf388975
    6358fa3342

    Lub młot udarowy Skil ale bez walizki ..

    http://www.contakt.pl/mot-udarowo-obrotowy-550w-skil
    -1735-p-5090.html?osCsid=3f43ff8857aba2bf3889756358f
    a3342

    Tyle że Topcraft z Aldi ma dłużsżą gwarancją , większą moc , walizkę i
    dodatkowy osprzet ...

    >Nie przesadzajmy. Jesli nie uzywales tej co popsules to po co ci
    >wieksza? Oszacuj ile tych dziur zrobisz i zastanow sie czy warto
    >wydawac 2x tyle.

    Używałem. Oczywiście sporadycznie , bo w domu przydaje się sporadycznie.
    Jak będę miał dom to sądzę że będę używał cześciej ...

    Sporadycznie bo jak miałem coś wywiercić w betonie lub potrzebowałem wierteł
    30-60cm to wypożyczałem profesjonalny sprzęt Hilti ...

    > I tutaj młoty pneumatyczne wygrywają ;)

    >Udarowe pewnie tak ;)
    >Ale pewnie naprawde chcesz taki na sprezone powietrze ;)

    Oczywiście nie ...
    Zapewne w ofercie Aldi źle zostało przetłumaczone ...
    Chodzi o wiertarko-młot udarowy.
    Jeśli dobrze to nazywam ...

    >Jesli w betonie to nawet porzadnym mlotem sie umeczysz i masz szanse
    >odbic tynk na kolejnych 3m2 sciany z obu stron otworu.

    W 95% zapewne starczyła by zwykła wiertarka, ale chcialbym taką która się
    nie rozpadnie ...
    Jakąś solidnie wykonaną , nie musi być znanej marki , bo obecnie niestety te
    "markowe" oferują poziom tych niemarkowych tyle że są w większosci dużo
    droższe i placi się za napis :(

    >Nie ma SDS. Czyli taka sobie zwykla wiertarka w troche innej obudowie.
    >Ta moc tez nie poraza. O jakosci nie dyskutuje.

    Jesteż pewien ?

    Bo na zdjęciu są dodatkowe dlugie wiertła , dłuto i wygląda na dodatkowe
    mocowanie do zwykłych wierteł ..

    >Nie sugerowac sie marka.
    >Chcialem rozpisac sie po czym rozpoznac dobry sprzet z srednio-niskiej
    >polki ale dla amatora takie sugestie beda bezuzyteczne niestety.

    Ok.