  • 1. Data: 2010-01-04 20:46:07
    Temat: Mocowanie rolety rzymskiej (wewn.) do ramy okna PVC
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Witam,

    szukam inspiracji dot. sposobów zawieszenia rolety rzymskiej
    (materiałowej) na oknie plastikowym. Zależy mi, aby w miarę możliwości
    nie dziurawić ramy oraz aby była możliwość ściągania rolety do prania.
    Na razie wymyśliłem roletę na jakimś pręcie zawieszonym na uchwytach
    przyklejonych taśmą dwustronną.
    Czy ktoś ma jakiś lepszy pomysł? A jeśli nie to czy takie uchwyty jakieś
    gotowe się znajdzie czy trzeba samemu coś rzeźbić?
    Dzięki za podpowiedzi.

    --
    Jacek Midura

  • 2. Data: 2010-01-04 22:59:43
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Czy ktoś ma jakiś lepszy pomysł? A jeśli nie to czy takie uchwyty jakieś
    > gotowe się znajdzie czy trzeba samemu coś rzeźbić?

    mam rolety takie na bocznych żyłkach, chyba się to mini roleta nazywa,
    materiałowa, i mocowane są na takich blaszkach w formie haczyka
    zakładanych na rant skrzydła okiennego, żyłka jest napięta pomiędzy
    haczykiem dolnym i górnym, te rzymskie rolety można powiesic na samych
    górnych haczykach dodatkowo podklejając je taśma dwustronna (najlepiej
    taką grubą piankową), a haczyki do nabycia w punkcie sprzedaży
    rolet :-)

    pozdrawiam
    s_13