    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 12 Jul 2020 13:42:15 -0700 (PDT)
    <20200712145808.57b0fb69@mateusz>
    <4...@g...com>
    <20200712154421.1aa93a08@mateusz>
    Subject: Re: Moja woda
    From: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    No to Panowie ostro pojechaliście. Filozofia, ekonomia, socjologia i wiele jeszcze
    dziedzin nauki teraz wrzuciliście na ruszt i zaczynacie powoli grillować.
    Właśnie unia intensywnie pracuje nad zmianą koncepcji funkcjonowania, gospodarki
    wielu krajów przestawiają się na większe wsparcie lub wręcz protekcjonizm
    gospodarczy. Zamieszanie na całym świecie. Jeśli znajdziecie jakieś rozwiązanie
    jestem pewien, że Nobla macie w kieszeni. W tej całej dyskusji pocieszające moim
    zdaniem jest to, że krystalizują się 2 postawy: społeczna i ekonomiczna (moje
    prywatne określenia). Pocieszające dlatego, że nadmiar zawsze miesza ludziom w
    głowach i wybór wtedy jest przypadkowy a tak jaki by nie był zawsze jest szansa
    zapanowania nad nim, może nie od początku do końca ale w decydującym zakresie.
    Dlatego jest to optymistyczny element takich rozważań.
    K.