  • Data: 2014-01-11 18:10:16
    Temat: Re: Moje uprawy - zdjęcia z minionego roku :-)
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-09 17:05, Ikselka pisze:

> [...]
    > naszym klimacie - pierwszy deszcz i chłód sprowadzał zarazę i szarą pleśń,
    > wszystko szło wniwecz w kilka dni.
    > Moja "szklarnia" zresztą obecnie jest też foliowa, ponieważ kiedyś spadł na
    > nią nawis lodowy z dachu i potłukł wszystko, a do tego stopnia był ciężki,
    > że nawet powyginał grubaśne dwuteowniki stalowe, z jakich jest zrobiona
    > główna konstrukcja. Kilkudziesięciokilogramowe bryły tego lodu leżały
    > jeszcze pod ścianą do wiosny, ze też nam dachu nie zerwało albo kogoś nie
    > zabiło... Od tej pory zakładamy tam folię. Szklarnia (nadal tak mówimy)

    Też będę musiał pomyśleć o jakiejś choć niewielkiej szklarence. Choćby
    tylko do pomidorów, papryki czy właśnie melonów. Pod gołym niebem to
    jest istna loteria, i obawa czy aby lato nie będzie zbyt mokre, czy nie
    będzie późnych przymrozków itd. A więc na pewno się opłaci, tym bardziej
    że teraz można ją kupić już gotową i nie kosztuje fortuny.

    > German Giant albo Chapman, ale raczej ten pierwszy, bo taki malinowy - obie
    > odmiany polecam. Tu kupuję nasiona:
    > http://www.tomatogrowers.com/searchprods.asp
    > http://www.tomatogrowers.com/searchprods.asp

    Wyglądają super apetycznie, jak nie będzie żadnych problemów z zakupem
    to w tym roku spróbuję ich smaku z własnego ogródka... Dziękuję za info.