  • Data: 2014-01-11 19:59:46
    Temat: Re: Moje uprawy - zdjęcia z minionego roku :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Jan 2014 18:10:16 +0100, Trybun napisał(a):

    > jak nie będzie żadnych problemów z zakupem

    Zero problemów. Płacę kartą kredytową i z reguły po 5-8 dniach mam nasionka
    w domu :-)
    Co ciekawe próbowałam kupowac nasiona w Amazonie i o zgrozo nie wysyłają do
    Polski. Dziwne, bo np bieliznę tam kupuję i wysyłają, a np butów, no i tych
    nieszczęsnych nasion, nie. Nie wiem, co to za "polityka", ale kij z nimi,
    butów mam i tak w sumie dosyć (tylko ukochana Nine West bogato
    reprezentowana w Amazonie - u nas nieosiągalna albo jak na lekarstwo), a do
    kupowania nasion mam właśnie tomatogrowers.com i już tu pozostanę :-)
    --
    XL