  • Data: 2009-05-22 14:38:02
    Temat: Re: Montaż ościeżnic regulowanych.Co zrobiłem źle?
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zachowałeś _wszystkie_ wymogi technologiczne producenta? Na pewno?
    > Bo to, że nie powiesiłeś skrzydła drzwi na świeżo osadzoną ościeżnicę, to
    > już widzę, a przecież taki jest wymóg...

    A to dałem ciała...

    > Ile czasu trzymałeś rozpórki?

    Ok sześciu godzin.

    Jakiej pianki użyłeś? W jakiej ilości?

    Pianka montażowa do stolarki drzwiowej i okiennej.
    Dokładnie wypełniłem otwory.

    > Prawidłowo zmontowałeś i posklejałeś części ościeżnicy?

    Tak.

    Zastanawia mnie dlaczego to się stało dopiero piątego dnia i wszystkie
    jednocześnie.
    No i gdybym za wcześnie zdjął te rozpórki to by się chyba w drugą stronę
    wygięły ościeżnice?

    Dziękuję

    charwel:)