  • Data: 2009-12-01 20:40:03
    Temat: Re: Multiswitch -jaki
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:

    > Witam wszystkich!
    > Jest budynek jednorodziny po remoncie z przygotowaną m.in.
    > instalacją RTV. Jest ok. 9 zakończeń (gniazd) i do większości
    > są podprowadzone 2 kable (aby była również możliwość
    > nagrywania), a więc ok. 18 końcówek. Schemat wykonania
    > instalacji znam z Dipola i wiem, że sercem
    > tego schematu jest multiswitch, których w ofercie Dipola jest
    > sporo ... i tutaj moje pytanie:
    >
    > Czy z własnego doświadczenia może ktoś polecić konkretnego
    > multiswitcha?
    > Wymagania: ok. 20 wyjść (16-22), 9 wejść (2xkonwertery SAT +
> [...]

    Mam wrażenie (liczę na to że błędne) iż niezbyt się do
    poszukiwań przykładałeś. W parenaście sekund znalazłem
    na "wiodącym w Polsce portalu aukcyjnym" multiswitche
    który spełniają Twoje wymagania, różnych firm, różnej
    pojemności, m.in.:

    LINBOX MS932E 9/32
    9/26 MS9/26 PIU6 Viper EMP Centauri (Wavefrontier?)
    9/20 MS9/20 PIU6 Viper EMP Centauri

    poza tym całkiem pokaźne stadko modeli w konfiguracji
    9/16

    Niestety przy takich wymaganiach jakie masz, tanio nie
    będzie..

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.