    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjki do 500 zł
    Date: Mon, 8 Apr 2019 10:40:41 +0200

    W dniu 06.04.2019 o 02:00, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Miałem jakiegoś marketowego Black&Decker. Różnica miedzy czymś za 500zł,
    > a porządna myjką nie leży w ciśnieniu (bo wszystkie mają podobnie
    > 130-140 bar), tylko w wydajności. I trwałości. Gdybym teraz miał kupować
    > jakąś tanią, to... bym nie kupił. Użyteczność niewiele lepsza od węża
    > ogrodowego. No dobra, kostkę bauma umyjesz, ale mało wydajną myjką
    > zajmie to wieki. Elewację podobnie. Całą resztę równie dobrze ogarniesz
    > zwykłym wężem ogrodowym. Nie da się samochodu umyć żadną myjką tak, jak
    > gąbką/szczotką. Opłukać z błota/kurzu owszem.

    Ale zdajecie sobie sprawę, że te myjki, co są na myjniach bezdotykowych
    mają grubo wyższe ciśnienia i żadna taka "domowa" w jakimś względnie
    rozsądnym budżecie nie da rady z takim zadaniem?
    Zwłaszcza, że do tych z myjni bezdotykowych, to ja też mam zastrzeżenia,
    bo wcale to aż tak super zwykle nie zmywa wszystkiego.

    Za to zastanawiam się jakie Wy potrzebujecie i do czego ciśnienia skoro
    pożyczonym od siostry Karcherem K2 objechałem pięknie z myciem zapyziały
    murek od płotu, który przez 20 lat tykany niczym nie był i zarósł
    konkretnie brudem, mchem i co tylko i bez problemu ta myjka dawała radę.
    Podobnie jak z kostką na chodniku czy... zdzieraniem farby z drewnianych
    mebli ogrodowych pod nowe malowanie. Baa... wręcz momentami to aż za
    dobrze ta farba schodziła i tam gdzie słabsze drewno było to się
    powierzchnia mocno nierówna robiła. A K2 ma ledwie bodajże 110 barów
    chyba...

    Pzdr

    --
    /__/_* /