  • Data: 2015-06-23 14:29:00
    Temat: Re: NTG - wiersz Milosza
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0d7038cb-918d-49cc-babf-07f5d53eb5e4@go
    oglegroups.com...

    >> http://www.karpaty.pl/ciekawostki/wiersz/wiersz_milo
    sza.htm

    > staaaare i znane.

    Najwyraźniej nie dla wszystkich skoro ciągle powstają takie artykułu jak ten
    co go podesłałeś.

    > Zeby bylo jasne - ja nie twierdze ze milosz byl kolaborantem, nie znam
    > zyciorysu i nie chce mi sie z niego doktoryzowac. Moze ten link ktory
    > przytoczylem jest kompletnie bez sensu i z d... wziety.
    > Ale z drugiej strony skad wziales informacje ze pis uwaza milosza za
    > jakiegos kolaboranta?

    Nic takiego nie napisałem jakoby PiS uważał go za "kolaboranta".

    > Wczesnej o tym nie slyszalem - dawaj zrodlo tej informacji, aby sie nie
    > okazalo ze ono z podobnej d... ino lewicowej.

    Ależ ja nic takiego nie napisałem, a jak chcesz wiedzieć co PiS o nim sądzi
    to przypomnij sobie kontrowersje przy jego pogrzebie. Mnie się nie chce
    rozgrzebywać szamba.

    Pozdrawiam
    Ergie