    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@g...com>
    Date: Tue, 10 Jan 2017 20:10:04 +0100

    Budyń napisał:

    > qurcze, trafil nam sie prezydent [...]

    Hola, hola! Uprasza się o nie manipulowanie faktami! Sam się taki
    przecież nie trafił. Takiego sobie wybraliśmy, więc takiego mamy.
    Widać zasłużyliśmy. Jakkolwiek by on sobie z postawionym przed nim
    zadaniem nie radził, to sam akt wyboru oraz wszystkich wyborców
    należy uszanować. Oni nie zasłużyli na takie lekceważenie (dalsze
    wywody tym bardziej nie zasługują na mój komentarz, więc wycinam).

    --
    Jarek