    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Fri, 27 Jan 2017 11:03:25 +0100
    <d...@4...com>
    <7...@g...com>
    <o67556$fgk$2@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <o678aj$imr$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 2017-01-26 o 19:36, Kris pisze:

    > Żeby oficer trzymał parasolkę nad przydupasem ministra to się chyba nawet
    osmiornicożercom nie zdążało.
    > https://pbs.twimg.com/media/C3DgpKiW8AEs1XZ.jpg:larg

    Z drugiej strony gdyby na rzecznika padal deszcz w czasie przemowienia
    to tez nie pasuje. No ale zdaje sie kpina jest to, ze mamy takiego
    rzecznika.
    To pikus. Dzis parlament uchwalil 25 pozbawienia wolnosci za wyludzenie
    VAT. Cos jak swego czasu przymusowe leczenie psychiatryczne. Czyli dzis
    wsadziliby Kluske na 25 lat.
    Kolejna niespodzianka czeka male firmy od stycznia przyszlego roku.

    Pozdro.. TK