  • Data: 2018-08-11 15:18:47
    Temat: Re: Naturalna klimatyzacja
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2018 o 14:48 collie <c...@v...pl> pisze:

    > W internetach zaś poszukaj, jak powstaje siła nośna skrzydła samolotu.

    Sprawdź jak zachowuje się dach kryty dachówką podczas silnego wiatru, bo
    nie masz o tym zielonego pojęcia porównując go do skrzydła samolotu, które
    jest szczelne dla wiatru na całej swojej powierzchni.

    Jak zwykle na tej grupie piszesz tylko po to aby komuś "dokopać" nie mając
    minimum niezbędnej wiedzy aby zabierać głos w danym temacie.
    Skąd w Tobie tyle bezinteresownej złośliwości?
    Swój dach od poziomu stropu robiłem sam (pewnie dla Ciebie to niepojęte) -
    z jednym "fizycznym" pomocnikiem - dach jest wielospadowy, ma prawie
    300m2, jest kryty dachówką.
    Zapewniam Cię, że wiem jak jest zbudowany i jakie siły na niego działają
    podczas wiatru.

    TG