    From: "dexth" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Nawóz do trawnika - Florovit, Polifoska, Biopon?
    Date: Fri, 1 May 2009 15:13:55 +0200

    Użytkownik "zd" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gt411e$ld4$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "dexth" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    a.googlegroups.com...

    > a możesz napisać jaką trawę posiałeś, jaki rodzaj lub producent?

    Dzis mi trudno na to odpowiedzieć. Nie mam tych opakowan. Ja kupilem taka
    jaka byla aktualnie w sklepie ogrodniczym. Kupilem chyba 6 opakowan
    kilogramowych, 5 kg w najnizszej cenie i 1 kilogram drozszej (sportowej). Te
    tansze zmieszalem i wysialem, a tą sportową na koncu poprawilem w te miejsca
    co mi sie wydawalo. ze beda najwiecej deptane. W tym roku juz kosilem 17
    marca. Dzis juz jest do koszenia, ale zaczekam na okres deszczowej pogody.
    Pomimo braku opadow od niepamietam kiedy, w tym roku nie podlewałem i jest
    w dobrej kondycji. Staram sie zeby w czasie suszy byla wieksza.

    > jest tego jak w Moskwie rakiet i nie wiem co wybrać, a im więcej czytam
    > tym mniej wiem...

    Proponuje po prostu isc do sklepu, kupic kilka na "chybil trafil". Ja jak
    sialem pierwszy raz , nie mialem zadnego doswiadczenia. Poczytalem troche w
    internecie i zdalem sie na wlasna intuicje.

    pozdr dexth