  • 11. Data: 2012-12-23 16:58:01
    Temat: Re: NicerDicer Plus - warto kupić?
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości
    news:50d6f285$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
    > Sprawą nadrzędną jest przydatność takiego urządzenia,
    > jego niezawodność.
    > Jeśli okazałoby się, że bardzo szybko się tępi lub łamie,
    > to nawet 20 zł nie warto wydać.
    > Stąd moje pytanie do użytkowników, ale tacy się nie
    > odezwali.
    > Trzeba także pamiętać o kosztach przesyłki.

    podajesz przykład z kosmiczną ceną
    więc wszyscy się na niej skupili

    erator/

  • 12. Data: 2012-12-23 17:13:51
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

    > podajesz przykład z kosmiczną ceną
    > więc wszyscy się na niej skupili

    Podałem cenę w markecie TV dla skojarzenia o co mi chodzi.
    Nie wziąłem pod uwagę, że w tym kraju cena zawsze jest
    najważniejsza.

    Nieważne za ile to kupię. Chodzi o to czy w ogóle jest to
    coś warte.

    Pozdrawiam
    E.Z.

  • 13. Data: 2012-12-23 17:31:12
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

> [...]
    > najważniejsza.
    >
    > Nieważne za ile to kupię. Chodzi o to czy w ogóle jest to
    ------------------------------

    IMHO nie jest. Mam coś takiego. Leży gdzieś w kącie ma działce i zagraca.
    Jeśli interesują Cię szczegóły, musisz trochę poczekać, bo przygotowania do
    świąt są dosyć absorbujące i czasochłonne :)

    Pozdrawiam,
    JBP

  • 14. Data: 2012-12-23 19:45:26
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w wiadomości

    > Nieważne za ile to kupię. Chodzi o to czy w ogóle jest to
    > coś warte.

    Cena jest bardzo istotna. W zależności od oczekiwań, "coś" może być ten
    wynalazek warty. Na pewno nie tyle ile podałeś i byłeś gotowy zapłacić.
    Jeśli nagminnie kroisz w kostkę ugotowane jajka lub gotowane kartofle,
    ewentualnie przejrzałe jabłka lub Twoją pasją jest krojenie warzyw na
    plasterki, a krojenie nożem powoduje u Ciebie rozległe obrażenia, to być
    może te kilkadziesiąt złotych warto wydać.
    Jeśli uwierzyłeś reklamie i oczekujesz, że będzie działało tak jak pokazują
    w tv, czyli świeże (twarde) jabłka czy kartofle rozpadają się na kostkę przy
    dotknięciu wieczkiem, to nie warte jest nawet 5zł...

    Idź do jakiegoś marketu, przejdź się na dział z gratami kuchennymi i kup
    taką szatkownicę jako pojedyńczy przyrząd:
    http://nomart.pl/art/allegro/862.jpg
    Potem spróbuj pokroić tym twarde jabłko czy ziemniaka i sam będziesz
    wiedział jaki sens ma ta zabawka.

  • 15. Data: 2012-12-24 08:43:07
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kb7jgb$s38$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > http://nomart.pl/art/allegro/862.jpg
    > Potem spróbuj pokroić tym twarde jabłko czy ziemniaka i sam będziesz

    tak to chyba tylko gniotą aniżeli tną

    żeby te ostrza sie poruszały/cięły chociaż o milimetr
    jedne byłyby trochę wyżej od drugich, miejsce na poruszanie

    erator/