  • 21. Data: 2022-10-23 00:13:35
    Temat: Re: Nie zabijać listonosza bo zła wiadomość przyniosl
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Oct 2022 08:43:26 -0700 (PDT), w
    <20ff2145-9fc6-4514-81fc-a11d46188a7dn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Ciesz się z tego co masz, jutro będziesz miał mniej
    > https://youtu.be/op_nV8whlJ0

    I tego słuchaj. Żadnych analiz, prognoza czy deklaracji ze strony popytowej. To
    nie dla ciebie.

  • 22. Data: 2022-10-23 00:13:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Oct 2022 04:20:29 -0700 (PDT), w
    <4b84a549-fb00-4e43-a614-539ea5812ea7n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Nie obrazisz mnie. Byle kto mnie nie obrazi.

    Nie mam w zwyczaju obrażać przedszkolaków.

  • 23. Data: 2022-10-23 00:24:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 października 2022 o 00:18:15 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 22 Oct 2022 08:43:26 -0700 (PDT), w
    > <2...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > I tego słuchaj. Żadnych analiz, prognoza czy deklaracji ze strony popytowej. To
    > nie dla ciebie.
    Poczytaj. To dopiero początek.
    https://ceo.com.pl/dawno-nie-widziano-tak-niskich-ce
    n-mieszkan-na-rynku-wtornym-ekspert-wlasciciele-wola
    -spuscic-z-ceny-niz-utrzymywac-pustostan-25551

  • 24. Data: 2022-10-23 01:40:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > <2...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > I tego słuchaj. Żadnych analiz, prognoza czy deklaracji ze strony popytowej. To
    Ciekawy tytul.
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kolejna-wielka-fala-
    emigracji-z-polski-pokolenie-netfliksa-jedzie-za-gra
    nice/mg8vc5l
    Akurat temat ciebie interesujący. Wygląda na to że nie tylko wymieranie wyżu
    demograficznego.

  • 25. Data: 2022-10-23 11:56:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Oct 2022 15:24:58 -0700 (PDT), w
    <1affdc4e-2ffa-4478-9f3a-548c590485den@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Poczytaj. To dopiero początek.
    > https://ceo.com.pl/dawno-nie-widziano-tak-niskich-ce
    n-mieszkan-na-rynku-wtornym-ekspert-wlasciciele-wola
    -spuscic-z-ceny-niz-utrzymywac-pustostan-25551

    I co, opuszczają z 10k na 5k? :D Śnij dalej o mieszkaniach za 10%, marzenia nie
    kosztują.

  • 26. Data: 2022-10-23 11:57:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Oct 2022 16:40:01 -0700 (PDT), w
    <fdfe6888-75c3-41d2-9d9d-5aa97c95ac2en@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    nice/mg8vc5l
    > Akurat temat ciebie interesujący. Wygląda na to że nie tylko wymieranie wyżu

    Falę emigracji to miałeś w latach 1990-2010. Opowiadaj jak to wpłynęło na ceny
    mieszkań - z 1k na 5k za m2? :D

  • 27. Data: 2022-10-23 13:20:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 października 2022 o 11:58:32 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]

    -spuscic-z-ceny-niz-utrzymywac-pustostan-25551
    > I co, opuszczają z 10k na 5k? :D Śnij dalej o mieszkaniach za 10%, marzenia nie
    https://strefabiznesu.pl/wynajmujacy-mieszkania-prze
    z-kryzys-beda-musieli-poczekac-na-pieniadze-za-najem
    -jak-chronic-przed-niewyplacalnoscia-lokatora/ar/c3-
    16591065
    Daj pare rad jak się będziesz chronił.
    Też ciekawe
    https://spidersweb.pl/bizblog/ceny-nieruchomosci-mie
    szkania-tanieja-deweloperzy-panikuja/

  • 28. Data: 2022-10-24 08:06:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    szyję". Wszystko za sprawą sytuacji makroekonomicznej w jakiej się znaleźliśmy. Duże
    mieszkanie to większe opłaty i trudniej je utrzymać. Rośnie popyt na małe mieszkania
    i kawalerki.

    chomosci/fundusz-inwestujacy-w-mieszkania-na-wynajem
    -kupil-cale-osiedle-to-przyszlosc/3k5j11d
    > Dlaczego mieli upaść na głowę. W funduszach lepsze cwaniaki siedzą. Fundusz jest
    zarobiony jak wziął kasę od frajerów. Uważasz że przekreciarze z funduszu mają kaprys
    pierdolić się z wynajmowaniem,administrowaniem itp? Oni szybką kasę potrzebują
    trzepać jak by znany wszystkim Ferdynand powiedział. A jak sie wypierdola do góry
    kołami to tv pokażą puste kieszenie i powiedzą że piniedzy niema i nie bedzie bo
    wredni Polacy zaczęli umierać i nie ma komu wynająć bo jest za dużo pustych mieszkań
    i ceny najmu są bardzo niskie. A po szybkim sprzedaniu wypłaca zainwestowane
    pieniądze w stosunku za 1dolara 12 centów. Oczywiście od tej operacji też sobie
    prowizje wezmą. Czy już czaisz czacze.

    Marnujesz się na tej grupie.
    Powinieneś trzepać kasę, bo jesteś niczym Jackowski z Człuchowa - tylko
    ty widzisz najprawdziwszą prawdę.
    Aż dziw, że nikt za tobą nie idzie.
    Nikt nie czai czaczy.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2022-10-24 15:08:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 października 2022 o 08:06:23 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    > Marnujesz się na tej grupie.
    > Powinieneś trzepać kasę, bo jesteś niczym Jackowski z Człuchowa - tylko

    Z bankier.pl z dzisiaj tytuł
    Sprzedający zaczęli obniżać oczekiwania. Tańsze mieszkania głównie na rynku wtórnym

  • 30. Data: 2022-10-24 17:16:04

    Mon, 24 Oct 2022 06:08:37 -0700 (PDT), w
    <506302b0-acb4-4d33-b096-5dec61f89933n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Z bankier.pl z dzisiaj tytuł
    > Sprzedający zaczęli obniżać oczekiwania. Tańsze mieszkania głównie na rynku wtórnym

    Spadło o 5% czy 50%? Czaruj sobie rzeczywistość, czaruj. Aż dziw, że z taką
    głową siedzisz w komunalce z peletem :D