  • 41. Data: 2022-10-25 23:46:05
    Temat: Re: Nie zabijać listonosza bo zła wiadomość przyniosl
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Oct 2022 13:15:07 -0700 (PDT), w
    <a8d244fa-676f-4085-bbe4-874d5646aeb1n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Każdy widzi w otaczającym świecie to co chce zobaczyć.

    My widzimy co jest. Ty dalej żyjesz marzeniami o swoim M2 za grosze. Od 30 lat.
    A jak żyjesz to sam wiesz :))

    Za późno - pociąg odjechał.

  • 42. Data: 2022-10-26 01:50:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 25 października 2022 o 23:49:36 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > My widzimy co jest. Ty dalej żyjesz marzeniami o swoim M2 za grosze. Od 30 lat.

    Wy widzicie nie co jest a co chcą wam pokazać sprzedawcy i wynajeci przez nich
    dziennikarze. Charakterystyczna w tym co napisałeś jest formą "my". Używając niej
    chcesz pokazać że nie jesteś sam. Że takich jak ty jest wielu. A jak wiemy z
    przykładu z muchami wielu mylić się nie może. Z pociągiem ładnie napisałeś. Mój
    pokonał już dużo ponad połowę trasy. I zapewne dlatego moje doświadczenie życiowe
    jest większe niż takich co krótko jadą. Proces umierania ludzi z wyżu powojennego już
    jest w toku. Nic go zatrzymać nie może. Jeśli już to przez rozwój techniki i medycyny
    może za jakiś czas będzie go można opóźnić. Ale to jak by się stało tylko przedłuży
    o rok życie starych ludzi. Są i czynniki skracające. Takim był/ jest na przykład
    Covid. Do tego w Polsce nie ma wielu bezdomnych. To margines nie mieszczący się w
    statystykach. Reszta z wyżu ma gdzie mieszkać. Po wojnie w Polsce było ok 3 milionów
    zdatnych do użytku mieszkań. Do tej pory zbudowano 12 milionów. Czyli mamy w Polsce
    12 milionów domów mających maksymalnie ok 75 lat. Na domy to nie jest wiek je
    degradujący. Kilkanaście milionów ludzi z wyżu demograficznego mieszka w domach
    zbudowanych w PRL. W każdym mieszkaniu z czasów PRL są tzw wszystkie wygody czyli
    woda ,toaleta, łazienka, kanalizacja, centralne ogrzewanie. Współczesne budownictwo
    pod tym względem nic nie jest lepsze. Dużą zaletą osiedli zbudowanych o wojnie jest
    że za oknami są prawdziwe parki z dużymi drzewami. Alejki są, place zabaw itp.

  • 43. Data: 2022-10-28 13:53:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Oct 2022 16:50:18 -0700 (PDT), w
    <346586f8-615b-4d08-84b9-ab54ed5a5563n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Wy widzicie nie co jest a co chcą wam pokazać sprzedawcy i wynajeci przez nich
    dziennikarze.

    Ci dziennikarze, których cytujesz, powołując się na wimaginowany krach na rynku
    mieszkaniowym? :D

    > Charakterystyczna w tym co napisałeś jest formą "my". Używając niej chcesz pokazać
    że nie jesteś sam.

    Oczywiście. Tylko ty tutaj dalej żyjesz mirażami o 2k za metr.
    Jeżeli nawet tego nie widzisz, toś głupszy niż myślałem.

    [ ciach - logika na poziomie przedszkola ]

  • 44. Data: 2022-10-28 18:44:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 28 października 2022 o 13:54:33 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]

    > Jeżeli nawet tego nie widzisz, toś głupszy niż myślałem.
    >
    > [ ciach - logika na poziomie przedszkola ]
    Ci dziennikarze których cytuję nie pisza całej prawdy. Oni pracują na zamówienie. W
    tym samym czasie jedni przepowiadają swietłana przyszłość jak się kupi nieruchomość.
    A inni pisząc o możliwych, oczywiście chwilowych i niewielkich, spadkach przygotowują
    gawiedz na krach. Ostatnio w artykułach o chwilowym niewielkim spadku cen
    nieruchomosci za powód podają brak zdolności kredytowej. Już jest przygotowywane pole
    dla dużych przecen nieruchomości. Winne mają być banki. Bo kto słyszał żeby banki
    pożyczały pieniądze tylko tym co teoretycznie sprawiają wrażenie że kredyt spłaca.
    Podstawowy wykres z wyzami demograficznymi w Polsce jest cały czas aktualny. Jest
    tak czytelny że nie da się go interpretować. Ale i tak grupowi mędrcy zawieszają się
    na pytaniu dlaczego będzie przybywało pustych mieszkań.

  • 45. Data: 2022-10-28 19:15:27
    Od: Kris <k...@g...com>