  • 1. Data: 2023-08-17 16:44:02
    Temat: Nowa cena gazu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze nizsza od ostatniej nowej ceny gazu. Oczywiście cena z giełdy. Prąd ma być
    trochę tańszy. Tak czytałem wczoraj jakims portalu. To tak przy okazji opłacalnosci
    fotowoltaiki.

  • 2. Data: 2023-08-17 18:19:37
    Temat: Re: Nowa cena gazu
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 17 sierpnia 2023 o 16:44:04 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > Jeszcze nizsza od ostatniej nowej ceny gazu. Oczywiście cena z giełdy. Prąd ma być
    trochę tańszy. Tak czytałem wczoraj jakims portalu. To tak przy okazji opłacalnosci
    fotowoltaiki.

    Dam Tobie znać jak kolejną fakturę dostanę za miesiąc dwa póki co z ostatnich
    kilowatogodzina z gazu wychodzi 40 gr, z prądu 80 gr

  • 3. Data: 2023-08-17 18:38:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 sierpnia 2023 o 18:19:39 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Dam Tobie znać jak kolejną fakturę dostanę za miesiąc dwa póki co z ostatnich
    kilowatogodzina z gazu wychodzi 40 gr, z prądu 80 gr
    Ale mnie to nie interesuje. Był artykuł to się podzieliłem informacja. Może za tutaj
    tacy co z jakiegos powodu nie załozyli fv i pompy ciepła. Im jak takie informacje
    czytają jest lepiej na duszy. Gaz powinien jeszcze stanieć. Musi się skończyć wojna.
    kacap będzie potrzebował ogromnych pieniędzy na odszkodowanie. Jedyne miejsce gdzie
    moga zagospodarować kacapski gaz to Europa. I ta Europa nie będzie chciała kupować od
    kacapow dokad nie dostanie duzych bonifikat. Zwłaszcza ze w mysl przysłowia ze jak
    cos nie zabije to wzmocni juz nie potrzebuje tyle gazu co przed wojną. Na miejsce
    kacapow weszli inni dostawcy. I oczami wyobraźni widzę jak daja sobie odebrać bogaty
    europejski rynek.

  • 4. Data: 2023-08-18 07:52:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-08-2023 o 18:19, Kris pisze:
> [...]
    >
    > Dam Tobie znać jak kolejną fakturę dostanę za miesiąc dwa póki co z ostatnich
    kilowatogodzina z gazu wychodzi 40 gr, z prądu 80 gr

    Jak nie zużyjesz prądu w ogóle, to Ci wyjdzie milion za 1 kWh i więcej,
    przy tym kretyńskim sposobie liczenia.

  • 5. Data: 2023-08-18 08:38:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 07:52:19 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    kilowatogodzina z gazu wychodzi 40 gr, z prądu 80 gr
    > Jak nie zużyjesz prądu w ogóle, to Ci wyjdzie milion za 1 kWh i więcej,
    Kretyńsko to Ty liczysz skoro wychodzi Tobie 25gr/kWh
    Opłaty stałe przy prądzie to 12 zł plus VAT
    Policz i daj znać co Tobie wyszło/ jaki wpływ na cenę 1kwh ma te niecałe 15 zł opłat
    stałych gdy gospodarstwo domowe zużywa min 300kwh miesiecznie

  • 6. Data: 2023-08-18 10:08:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2023 o 08:38, Kris pisze:
    być trochę tańszy. Tak czytałem wczoraj jakims portalu. To tak przy okazji
    opłacalnosci fotowoltaiki.

    kilowatogodzina z gazu wychodzi 40 gr, z prądu 80 gr
    > Kretyńsko to Ty liczysz

    U mnie każda kWh kosztuje tyle samo, nie to co u Ciebie - co miesiąc
    inaczej, mimo że cennik się nie zmienia.

  • 7. Data: 2023-08-18 11:21:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 10:08:19 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    > U mnie każda kWh kosztuje tyle samo, nie to co u Ciebie - co miesiąc
    > inaczej, mimo że cennik się nie zmienia.
    55gr w droższej taryfie i 25gr/kWh w tańszej? Bo tak pisałeś kilka dni temu.
    Może jednak sprawdź i podaj prawdziwa cenę 1kWh.

  • 8. Data: 2023-08-18 11:34:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2023 o 11:21, Kris pisze:
    być trochę tańszy. Tak czytałem wczoraj jakims portalu. To tak przy okazji
    opłacalnosci fotowoltaiki.

    kilowatogodzina z gazu wychodzi 40 gr, z prądu 80 gr
    > 55gr w droższej taryfie i 25gr/kWh w tańszej?

    Zgadza się.
    Taka jest cena netto 1 kWh prądu.
    Oczywiście nie są to jedyne koszty, ponoszone w związku z jego zużyciem,
    ale to poza dziećmi, wie każdy rozsądny, dorosły człowiek.

  • 9. Data: 2023-08-18 11:53:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 18 sierpnia 2023 o 11:34:08 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    > Oczywiście nie są to jedyne koszty, ponoszone w związku z jego zużyciem,
    > ale to poza dziećmi, wie każdy rozsądny, dorosły człowiek.
    Czyli licząc np opłacalność panelu słonecznych przyjąłbym cenę 1kwh 55/25gr?

  • 10. Data: 2023-08-18 12:03:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > U mnie każda kWh kosztuje tyle samo, nie to co u Ciebie - co miesiąc
    > inaczej, mimo że cennik się nie zmienia.
    Dlatego ze cena jest zmienna kazdy normalny człowiek dzieli kwotę z rachunku
    zbiorczego przez ilość kilowatogodzin i wie ile kosztowała go jedna kilowatogodzina.
    Jak ma dwie taryfy to po ilości zuzytych kilowatogodzin w roznych taryfach ma
    niewielki wpływ na zuzycie w kolejnym okresie rozliczeniowym. Ale ty wiele razy
    udowadniałem ze debil jesteś to musisz liczyć jak na debila przystało.