    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Nowa pralka
    Date: Thu, 23 Jul 2009 22:02:51 +0200

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:54:03 +0200, Panslavista napisał(a):

    > potrzeby

    > Wiem, zależnie od konstrukcji, nie tak wiele.

    > ciąg

    > Pisałem o prasowalnicy, a nie żelazku.

    Maglownica, prasowalnica, wszystko jedno - jeśli duża. Dostałam kiedyś taką
    i mam. Dwa wałki obracane - co to jest?

    > Pralkę też stamtąd wyciągasz?

    Mało, że nie cierpię prasować, to mam być jeszcze odizolowana od świata
    podczas tej czynności, spędzając czas w piwnicy lub suterenie? - to dobre
    dla służby, której nie mam.
    Pralka jest w łazience, a prasowanie w pokoju obok łazienki - mogę sobie
    TV obejrzeć w trakcie albo pogadać z rodziną.