  • 41. Data: 2009-07-23 15:09:01
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: medea <e...@p...fm>

    waruga_e pisze:

    > Najbardziej mi się podoba opcja koszule business ;) co to za cudo?

    Może to jakiś program oszczędzający kołnierzyki? Nie wiem, szczerze
    mówiąc. Jak ją jutro przywiozą, to poczytam instrukcję. Tak na
    marginesie - obsługa w sklepach ze sprzętem AGD jest słabiej
    zorientowana w towarze, niż ja po godzinnym tam pobycie.

    > Za to funkcja 15 minut, fajna sprawa, ja mam najkrótszą 35 minut.

    Też się z niej cieszę. Dobra sprawa na odświeżanie raz założonych
    bluzeczek na przykład.

    Ewa

  • 42. Data: 2009-07-23 15:22:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 17:06:15 +0200, medea napisał(a):

    > Moja była naprawdę mocno eksploatowana, (...)

    U mnie od 12 lat prawie codziennie 1-2 full-bęben, z wyjątkiem niedzieli.

    > A w mojej jakimś cudem fiszbiny się rozpływały bez śladu. :)

    Kurczę, może je mełła przy wirowaniu? W końcu te 1000 obrotów jednak coś
    znaczy ;-)

    > Mam nadzieję, że to będą same pozytywy.

    Oby. Siemens to dobra firma.

  • 43. Data: 2009-07-23 16:54:03
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Czy zdajesz sobie sprawę, ile ona potrzebuje wody? I prądu?

    Wiem, zależnie od konstrukcji, nie tak wiele.

    > Mam maglownicę. Tylko żelazko mam bez wytwornicy pary - to sobie kupię.

    Pisałem o prasowalnicy, a nie żelazku.

    > Mam to wszystko w rozsuwanej szafie - na czas nieużywania jest niewidoczne
    > :-)

    Pralkę też stamtąd wyciągasz?

  • 44. Data: 2009-07-23 19:36:30
    Od: waruga_e <w...@o...pl>

    medea pisze:

    > Też się z niej cieszę. Dobra sprawa na odświeżanie raz założonych
    > bluzeczek na przykład.

    Szczególnie przy obecnie panującej nam pogodzie.

    --
    waruga_e

  • 45. Data: 2009-07-23 19:38:09
    Od: waruga_e <w...@o...pl>

    medea pisze:

    > A w mojej jakimś cudem fiszbiny się rozpływały bez śladu. :)

    W ogóle pralki to jakieś tajemne drzwi do innego świata czy co, ciągle
    coś w nich znika i nie wraca.
    --
    waruga_e

  • 46. Data: 2009-07-23 19:51:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Czy zdajesz sobie sprawę, ile ona potrzebuje wody? I prądu?

    Zero wody. 5kWh prądu na 8 kg bawełny, co daje nam 2 zł w II taryfie za
    wysuszenie tych 8 kg. W czasie dużej wilgotności i od jesieni do wiosny jest
    nieoceniona.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 47. Data: 2009-07-23 20:02:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 18:54:03 +0200, Panslavista napisał(a):

    > potrzeby

    > Wiem, zależnie od konstrukcji, nie tak wiele.

    > ciąg

    > Pisałem o prasowalnicy, a nie żelazku.

    Maglownica, prasowalnica, wszystko jedno - jeśli duża. Dostałam kiedyś taką
    i mam. Dwa wałki obracane - co to jest?

    > Pralkę też stamtąd wyciągasz?

    Mało, że nie cierpię prasować, to mam być jeszcze odizolowana od świata
    podczas tej czynności, spędzając czas w piwnicy lub suterenie? - to dobre
    dla służby, której nie mam.
    Pralka jest w łazience, a prasowanie w pokoju obok łazienki - mogę sobie
    TV obejrzeć w trakcie albo pogadać z rodziną.

  • 48. Data: 2009-07-23 20:05:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 21:38:09 +0200, waruga_e napisał(a):

    > W ogóle pralki to jakieś tajemne drzwi do innego świata czy co, ciągle
    > coś w nich znika i nie wraca.

    Aż dziw, że nie napisano jeszcze czegoś w rodzaju "Alicja po drugiej
    stronie pralki" :-D

  • 49. Data: 2009-07-23 20:12:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 21:51:05 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Zero wody.

    Moja (mam pralkosuszarkę) co rusz pobiera zimną wodę do skraplania pary -
    czyli dodatkowy minus, bo nie można podłączyć urzadzenia do ciepłej wody z
    kolektora, jeśli się chce korzystać z suszarki. Zużycie wody do suszenia
    było podane w instrukcji, ale tej już nie mam. W każdym razie spore.
    Korzystałam z suszarki może parę razy, w tym czasie nie można prać, a
    prania mam zawsze bardzo dużo, nie mogę czekać.

    > 5kWh prądu na 8 kg bawełny, co daje nam 2 zł w II taryfie za
    > wysuszenie tych 8 kg. W czasie dużej wilgotności i od jesieni do wiosny jest
    > nieoceniona.

    Wieszam pranie w suszarni (zabudowana oknami wokół i po sufit duuuuża
    loggia z systemem podwieszanych suszarek prętowych i suszarek stojących) i
    niech sobie wisi, choćby i do wiosny, póki nie wyschnie ;-)

  • 50. Data: 2009-07-23 20:13:51
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > Pralka jest w łazience, a prasowanie w pokoju obok łazienki - mogę sobie
    > TV obejrzeć w trakcie albo pogadać z rodziną.

    Mieszkasz w bloku?

    A tu prasowalnice, bo widzę, że bardzo ci potrzebna, nie lubisz prasować, a
    one skracają ci czas poświęcony na tę czynność...