eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 4 Jan 2013 02:09:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 10:40:04 UTC+1 użytkownik rrr napisał:

    > Teraz również obowiązuje ustawa śmieciowa, która nakazuje mieć podpisaną
    >
    > umowę na odbiór śmieci - i co z tego ? Dopóki ludzie nie nauczą się
    >
    > szanować prawa to trzeba będzie traktować ich jak potencjalnych
    >
    > oszustów.

    Tu zgoda. Do tej pory nie musiałem wypełniac oswiadczeń, niewazne było ile wody
    zużywam, czy ile osób mieszka w moiim domu a i tak smieci segregowałem i do lasu nie
    wywoziłem. I kubeł raz na kosztował mnie 26zł. Ja byłem zadowolony, firma smieciowa
    racvzej tez skoro taka stawkę ustaliła. Teraz wywioezienie takiego samego kubła
    smieci będzie kosztowac sporo drożej. Ale to dla mojego dobra oczywiście;)))
    >Vide inny wątek o mieszkaniu w domu nieodebranym. Co do zasady
    >
    > chodzi o bezpieczeństwo ludzi przebywających.

    Kurcze czy na prawdę machina państwowa musi przepisami dbac o bezpoieczeństwo w MOIM
    domu?

    > Ale przecież takie prawo
    >
    > jest be i należy je olać i mieszkać w domu bez odbioru, gdzie dla
    >
    > jednego brak odbioru to brak pieczątki, a dla innego brak balustrad,
    >
    > niezabezpieczone wykopy czy wiszące druty pod napięciem.

    A czemu niby zabraniać mieszkać w domu bez balustrad?
    W górach po skałach wolno sie wspinać, inne sporty ekstremalne wolno uprawiać a w
    domu bez balustrad nie wolno mieszkać. Wara machinie państwowej od mojego domu. W
    sumie nie powinno nikogo obchodzić co i jak mam w domu zrobione.
    A teraz sa tak durnowate przepisy ze tyeoiretycznie jakbym zechciał gniazdko o 10cm
    przesunąc to musze pewnie o pozwolenie na przebudowe instalacji wystąpić.