eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 01 Jun 2021 20:49:15 GMT

    > Może dlatego że jest ponad 11 litrów spirytusu na głowę. A może na
    > opór materii urzędniczej przed zmianami.

    Znaczy teraz urzady zakazuja budowy domów tą tania metoda?
    budyn jakos wybudował szkieletowy dom, co prawda ocieplił go z zewnatrz
    jak jakis moznowładca ale i bez tego byłoby ok.

> [...]
    > meldunek jak będzie zatrudniony w Warszawie. Ale to film i
    > meldunek fuksem załatwił. Inny przykład na państwo w państwie. Tym
    > razem z realu. Facet pod łodzią zbudował dom. Wyszedl mu pół
    > pustaka wyższy. Nie odebrali mu i kazali rozebrać. Sprawa trafiła
    > do sądu i był prawomocny wyrok że urząd ma się od niego
    > odpierdolic. A urząd że ma rozebrać. Jak by podysypał ziemia 10
    > centymetrów przy ścianach to by było dobrze. Jednego dnia premier
    > mówi o projekcie domów bez biurokracji a następnego dnia jakąś
    > urzednicza kurew mówi w tv że u niej czegoś takiego nie będzie.

    :)
    Jest nawet gorzej.
    Jednego dnia premier mowi jedno a drugiego minister mowi coś innego.

    Aha, czyli alibi juz jest ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę