eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-09 00:27:35
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 8 lipca 2021 o 18:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > Tak sie nie da prowadzic dyskusji.
    > Naprawde nie wiesz ze naukowcy wskazuja na mnostwo negatywnych skutków
    > ogromnego zwiekszenia hodowli zwierzat?

    > Powiedzenie ze kury jedza smieci to jest manipulacja a nie
    > roznorodnosc.
    > Piszac cos takeigo udowadniasz tylko ze nie masz pojecia jak wyglada
    > hodowla drobiu na masowa skale.

    > Wiedza o czym? Ze te cały czas zwiekszajace sie obszary upraw idace na
    > potrzeby hodowli to jest bzdura bo przeciez nikt tego nie potrzebuje?

> [...]
    -jak-zjadanie-
> [...]
    > na produkty zwierzęce i odzwierzęce wzrośnie zgodnie z oczekiwaniami,
    > szacuje się, że produkcja soi będzie musiała wzrosnąć o prawie 80%, aby
    > nakarmić wszystkie zwierzęta przeznaczone na nasze talerze. To
    > nadwyrężenie skończonych zasobów Ziemi i siła napędowa utraty
    > różnorodności biologicznej.
    >

    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usun tak?e "_")
    > "Dyplomata to cz?owiek, który pamieta o urodzinach kobiety,
    Pomimo bzdur jakie tutaj zacytowałes, czyżbyś sam nie potrafil pokazać własnego
    zdania, wiadomo skąd bierzesz informacje. Ze strony organizacji "dzień bez mięsa".
    Tam zapewne udzielają się ci wszyscy wybitni naukowcy na których się powołujesz.
    Dlaczego cały czas chcesz przekierować dyskusje na inne tematy niż oszczędzanie wody.
    Zabronić takich praktyk ci nie mogę. Ale mogę przypominać o tym że sprawa dotyczy
    oszczędzania przez ciebie wody.