    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Date: Fri, 4 Dec 2015 00:16:55 +0100
    <565e0d0b$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3l3ts$h12$1@node1.news.atman.pl>
    <565e2e2b$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3mh9r$sve$1@node2.news.atman.pl>
    <566028d2$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3q45k$dhp$1@node2.news.atman.pl>
    <5660b70e$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-12-03 o 22:41, Uzytkownik pisze:

    > ROTFL
    > Zapominasz, że kultura Grecka czy Egipska i ich wierzenia to okres kilku
    > tysiącleci.
    > Chrześcijaństwo liczy sobie dopiero 2 tysiąclecia, a w Polsce raptem 1
    > tysiąc z haczkiem.
    > Poza tym zapominasz, że kultury te zostały w brutalny sposób zniszczone
    > przez Rzymian, a następnie przez Chrześcijaństwo.

    E tam. Liczylem na jakies potwierdzenia naukowe, obalenia mitow dzieki
    nauce czy cos takiego.

    > Żyli i palili na stosie.
    > Żyli i strzelali do bezbronnych dzieci i kobiet z hasłem "Gott mit uns"
    > i to przy aprobacie Papieża Piusa XII, a Watykan nawet próbował go
    > wynieść na ołtarze.

    No litosci. To, ze byly wpadki to chyba wszyscy wiedza. Chodzi chocby o
    dziesiec przykazan a Ty na sile chcesz udowodnic, ze przez wiare ludzie
    sa gorsi.

    > Jak odróżnisz wykopane z ziemi kości człowieka po zawodówce od inżyniera
    > czy profesora? :)

    To banal. Odroznia sie wlasnie kosci. Od dawna wiadomo ktory z
    wykopanych Egipcjan targal glazy piramidy a ktory nadzorowal budowanie.
    A prawde mowiac spodziewalem sie jakiejs wiekszej tajemnicy rozwinietych
    cywilizacji, ktore mogly byc dla nas jakas jednostka nadrzedna.

    Pozdro.. TK