  • Data: 2016-10-20 17:24:25
    Temat: Re: [OT] - EPUAP2 - czy ktoś z tego szajsu korzysta?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Wchodzisz na katalog spraw. Szukasz sprawy, którą chcesz załatwić.
    Klikasz na nią, dalej klikasz "załatw sprawę" i wybierasz instytucję, w
    której chcesz załatwić sprawę. Jeśli dana instytucja tej konkretnej
    sprawy nie załatwia przez ePUAP, dostaniesz odpowiednią informację.

    Piszę z głowy, nie mam w domu danych do logowania do ePUAP, więc nie
    mogę dokładnie sprawdzić kolejności, ale tak to z grubsza wygląda.

    Pozdrawiam,
    MW