    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: [OT] Re: Bezpieczna maska spawalnicza dla poczštkujšcego
    Date: Wed, 27 Apr 2022 10:26:21 +0200

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

    > Ulala. Jak ktoś się nie załapał pierwszym rzutem, to teraz jest szansa
    > (kto wie, czy nie ostatnia) na pozyskanie autografu na egzemplarzu
    > "Expertyzy".

    Zajrzałem do swojego egzemplarza Expertyzy. Co więcej, nawet przeczytałem.
    Trudno uwierzyć, ale już 21 lat minęło. Jak ten czas leci.

    > Chyba doszło tu do jakiegoś nieopatrznego ujawnienia tych danych.
    > Wcześniej osobnik ten występował jako "a a", co jednak utrudniało
    > identyfikację ze stuprocentową pewnością (choć wysoka punktacja za
    > styl oraz sposób formułowania myśli składały się na mocne 90%).

    Muszę przeznać, że jeśli chodzi o osobnika "a a", to nie czuję się
    exp^H^H^Hwielkim znawcą. To jeden z tych, co to trafił do KF zanim
    próbki twórczości dotarły do mnie wprost (tak, to jest technicznie
    możliwe). Teraz nadrobiłem zaległości. Nie wydaje mi się. To jednaki
    nieco inny gatunek. Różnic jest sporo, można zacząć od tej, że nadaje
    gdzieś z Wielkopolski. Co by można uznać za argument słaby, gdyby
    nie to, że prawdziwy Expert ujawnił nam się w swoim stałym miejscu
    przebywania.

    --
    Jarek