    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 30 Mar 2014 06:55:32 -0700 (PDT)
    <o...@l...harvard.local> <lgspls$9ag$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lh0kdo$hj$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lh1i6d$ruu$1@speranza.aioe.org>
    <53349854$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh31ps$8ic$1@news.task.gda.pl>
    <53356521$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3rts$ek1$8@news.task.gda.pl> <o...@l...harvard.local>
    <o...@l...mshome.net> <lh8laf$uv9$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...mshome.net> <lh91ga$fsk$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...mshome.net> <lh94fs$jum$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    Subject: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 15:38:53 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > "fermentu w środowiskach naukowych" nigdy nie zobaczysz. Oni są bardziej
    >
    > skostniali od kości Człowieka z Jawy.
    >
    > Gdy znajdą artefakt, który nie pasuje do teorii - ignorują go:
    >
    > http://innemedium.pl/wiadomosc/dziwne-artefakty-sprz
    ed-20-tysiecy-lat-mogly-byc-czescia-wiekszej-maszyne
    rii

    > http://www.paranormalne.pl/tutorials/article/247-10-
    dziwacznych-starozytnych-artefaktow/

    > (odnieś się do pkt. 7,8,9)
    >

    > i cała masa innych przedmiotów znajdowanych w pokładach węgla datowanych
    >
    > na 70-300 mln lat.
    >

    > Nie kłóci to się z Twoim rozumem? - Bo mój zdrowy rozsądek robi podpowiada
    >
    > mi, że "coś musi być na rzeczy".
    >
    > Tylko mi nie pisz, że linkuję do stron, które w tagach maja "kosmici i
    >
    > paranormalne". Te przedmioty są na setkach stron, pokazałem pierwsze z
    >
    > gugla.
    >

    > TG

    Ale pierdolenie o szopenie. Znalezione rzeczy stanowią części statku kosmicznego
    który się rozbił w okolicy. To gdzie ten statek? Statki kosmiczne do kieszonkowych
    nie należą. Chyba że je tak nazwać. jak pancernik może być kieszonkowy to dlaczego
    statek kosmiczny nie może. Dziwny mechanizm co ma 2 tysiące lat. Dwa tysiące lat temu
    ludzie dysponowali technologią umożliwiającą zrobienie kół zębatych. Za 2 tysiące lat
    ktoś wykopie jakieś dzisiaj zrobione przez maniaka perpetuum mobile i też za cud
    będzie go uważał? Kule wypełnione są dziwną substancją. Dzisiaj da się zrobić analizę
    na poziomie atomowych każdej substancji dziwnej też.