  • Data: 2019-08-18 14:21:15
    Temat: Re: [OT] Re: Budowa wiaty garażowej
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 18 sierpnia 2019 10:08:27 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
> [...]
    a jednak demontowalną na wypadek upierdliwego sąsiada/urzędnika.

    niektóre są po prostu głupie, wszyscy to wiedzą, i wszyscy akceptują ich łamanie.

    > Ale kto powinien decydować, jaki przepis olać, bo nieżyciowy ?

    ja w swoim sumieniu o swoich postawach decyduję sam. Przepis jest głupi to nie
    przestrzegam. Np ograniczenie predkosci do 40km/h w sytuacji gdy zapomnial znak zdjąć
    po robotach jakis budowlaniec.

    b.