  • 71. Data: 2014-08-08 13:31:29
    Temat: Re: [OT} Re: U?atwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 13:24, masti wrote:

    > to jest paplanie na temat czegoś co by się chciało
    > ale nie da się zrobić.

    Nie da się bo masti głosuje na lewicę i jeszcze innych do tego namawia.
    Mamy demokrację i pokojowo da się *jedynie* przez głosowanie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 72. Data: 2014-08-08 13:38:42
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Aug 2014 13:31:29 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Nie da się bo masti głosuje na lewicę i jeszcze innych do tego namawia.
    > Mamy demokrację i pokojowo da się *jedynie* przez głosowanie.

    zawsze można komuś dać w mordę, prawda?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2014-08-08 13:44:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 13:38, masti wrote:

    > zawsze można komuś dać w mordę, prawda?

    Czasem pewnie trzeba jak ktoś zasługuje.
    Jaki to ma związek z możliwością zmian?
    masti jak typowa lewica - pisze aby napisać...
    albo jak dziecko z właściwą sobie dziecinną logiką

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 74. Data: 2014-08-08 13:52:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Aug 2014 13:44:42 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Czasem pewnie trzeba jak ktoś zasługuje.

    czyli mogę Ci przyłozyć? bo zasługujesz.

    >Jaki to ma związek z możliwością zmian?

    taki, że demokracja jest dal Ciebie dobra tylko wtedy kiedy wygrywasz

    >masti jak typowa lewica - pisze aby napisać... albo
    > jak dziecko z właściwą sobie dziecinną logiką

    nie ma argumentów to są adpersony. Wyssane z palca ale to typowe.

  • 75. Data: 2014-08-08 14:05:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 13:52, masti wrote:

    > czyli mogę Ci przyłozyć? bo zasługujesz.

    Policzek honorowy jest dozwolony.
    Za pobicie KK.
    Posta sprawa.

    > taki, że demokracja jest dal Ciebie dobra tylko wtedy kiedy wygrywasz

    Demokracja *jest* a skoro jest to jedyny sposób na zmiany to start w
    wyborach. Rozumiesz?

    > nie ma argumentów to są adpersony. Wyssane z palca ale to typowe.

    Oceniam to co czytam, nie ma dla mnie znaczenia kto akurat stoi za nikiem.
    To nie moja wina, że masti ma problem z logicznym sparowaniem skutków i
    przyczyn. Dzieci często tego nie potrafią.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 76. Data: 2014-08-08 17:53:00
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    On 2014-08-07 21:24, Ghost wrote:

    >Ciężko jest zrozumieć człowieka wybitnego jakim jest niewątpliwie JKM.

    Tam wybitnego, to genjusz na miarę KingKongSena, wszak on potrafi wskazać
    jak samoloty majom bespjecznje latać.

    >Można go nie lubić ale uzawać go za debila świadczy o kompletnym
    >zidioceniu.

    Misiek, jesteś po prostu wyznawcą. Nie dziwie Ci się, sporo ludzi lubi
    słuchać obietnic raju i marzyc o ich spełnieniu.

  • 77. Data: 2014-08-08 17:54:25
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Lewica, jak np. tu Ghost,

    Masz w pysk w realu.

  • 78. Data: 2014-08-08 17:56:24
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >A konkretem nie było głoszone przez niego przekazywanie całej forsy z
    >prywatyzacji na fundusz emerytalny zamiast przejadanie (i rozkradanie) tej
    >forsy?

    Oczywiście ze nie. To tylko populizm. Konkret będzie kiedy pokaże wiarygodne
    wyliczenia ze wszystko zadziała. Nie bajanie - "bo jak piekarz chleb piecze
    to blabla..."

  • 79. Data: 2014-08-08 19:38:24
    Temat: Re: [OT} Re: U3atwienia w budowie domów?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > to nie jest konkret to jest paplanie na temat czegoś co by się chciało
    > ale nie da się zrobić. Podobnie jak wiele inych rzeczy, które mówi.
    > Konkrete by było pokazanie jak to zrobić. Tak samo jak mówienie, że każdy
    > ma sobie odkładać na emeryturę. A co zrobisz z 5 milionami emerytów?
    > zabierzesz im? Czy będziesz płacił emerytury przez następne 30 lat?

    Wiesz jeśli dla ciebie konkretem nie jest to co mówił na początku lat 90-ych
    że trzeba utworzyć fundusz i tam wrzucać kasę z prywatyzowanych firm to już
    nie wiem jak może być bardziej kokretnie.

    Kończę temat bo się nie porozumiemy

  • 80. Data: 2014-08-08 21:03:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Aug 2014 19:38:24 +0200 osobnik zwany Przemek
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > Wiesz je?li dla ciebie konkretem nie jest to co mówi? na pocz?tku lat
    > 90-ych ?e trzeba utworzyae fundusz i tam wrzucaae kase z prywatyzowanych
    > firm to ju? nie wiem jak mo?e byae bardziej kokretnie.

    na początku lat dziewięćdziesiątych to to było dawno. Teraz mamy obecne
    czasy a ale JKM nie zauważył? pomijając, ze moje pytanie wtedy było tak
    samo słuszne.

    > Koncze temat bo sie nie porozumiemy

    no tak. jak trzeba podać argumenty to ucieczka.