  • 121. Data: 2014-08-13 13:12:15
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-13 12:53, Kris wrote:

    > Tak czytam to Twoje pisanie i potwierdzam że niestety unikasz jak możesz podawania
    konkretów. Dokładnie jak JKM.

    VAT musi się ruszyć skoro nie będzie pod. dochodowego.
    Z dnia na dzień w PL powstanie setki tys. nowych firm. część zza granicy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 122. Data: 2014-08-13 13:32:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 13:12:15 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > VAT musi si� ruszy� skoro nie b�dzie pod. dochodowego>
    > Z dnia na dzie� w PL powstanie setki tys. nowych firm. cz�� zza granicy.
    Ale dwie setki czy czterysta setek?
    O takie konkrety pytam.
    Zanim te setki(?)firm rusza-jeśli ruszą i zaczną płacić Vat/jeśli zaczną płacić to
    pewien czas minie. Twój idol podawał konkretne liczby ile/czego/w jakim czasie?

  • 123. Data: 2014-08-13 13:44:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-13 13:32, Kris wrote:
> [...]
    pewien czas minie. Twój idol podawał konkretne liczby ile/czego/w jakim czasie?

    Kris, proszę Cię... naprawdę nic nie zrozumiałeś?
    Pomijam już idola, bo to dziecinne.
    Tak łatwo jest Ci uwierzyc byle socjaliście, który co i rusz podaje
    jakieś (konkretne a jakże) liczby, które potem w dupę można sobie wsadzić?
    Mijają lata i każdy kolejny minister zdrowia jasno deklaruje, że jego
    program oparty na konkretnych wyliczeniach uzdrowi służbę zdrowia... i co?
    Nie da się tak!

    Wierzyć można temu, kto mówi o tendencjach, że jak podniesie się jakiś
    podatek to jak to może wpłynąć na rynek.
    JKM akurat mówi szczerze, że *nie wszystko* da się wyliczyć.
    JKM to nie byle kto - jest zwycięzcą w konkursie na projekt najlepszeggo
    systemu podatkowego. Czytałeś jego książkę o podatkach? Warto.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 124. Data: 2014-08-13 14:01:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 13:44:12 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Kris, prosz� Ci�... naprawd� nic nie zrozumia�e�?
    Pytałem tylko
    > Pomijam juďż˝ idola, bo to dziecinne.
    Ale wiecznie o JKM i KNP(czy jak to się tam nazywa) wspominasz+ pomniki więc = idol;)
    > Tak �atwo jest Ci uwierzyc byle socjali�cie, kt�ry co i rusz podaje
    > jakie� (konkretne a jak�e) liczby, kt�re potem w dup� mo�na sobie
    >wsadziďż˝?+

    A gdzie a pisałem że wierze w liczy "byle socjalistów"
    A skoro JKM ma być naszym zbawicielem to chciałbym aby mnie przekonał konkretami ze
    jego program nie zawiedzie
    Gdzieśtam wyżej jedną liczbę zapamiętałem- ograniczenie p[arlamentu do 100osób. A
    dlaczego akurat 100 a nie 50? A w czym 100 będzie lepsze od 400?

    > Mijaj� lata i ka�dy kolejny minister zdrowia jasno deklaruje, �e jego
    > program oparty na konkretnych wyliczeniach uzdrowi s�u�b� zdrowia... i >co?
    > Nie da siďż˝ tak!
    A jak się da? Konkrety poproszę, kiedy, ile, co itp.?
    > JKM to nie byle kto - jest zwyci�zc� w konkursie na projekt najlepszeggo
    > systemu podatkowego.,
    A kto ten konkurs ogłosił/rozstrzygał- rzucisz linkiem?

    Czyta�e� jego ksi��k� o podatkach? Warto.

    Wcześniej często, teraz mniej ale czytałem jego "twórczość" Tej książki akurat nie -
    może w wolnej chwili.
    JKM słynie z wygadywania dużej ilości bzdur na różne tematy więc i nie mam pewności
    czy w tematach gospodarczych nie bzdurzy.

  • 125. Data: 2014-08-13 14:20:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-13 14:01, Kris wrote:
    > A skoro JKM ma być naszym zbawicielem to chciałbym aby mnie przekonał konkretami ze
    jego program nie zawiedzie

    KNP postuluje państwo minimum, więc zero tzw. zbawicieli. Ludzie sami
    dbają o siebie.

    > Gdzieśtam wyżej jedną liczbę zapamiętałem- ograniczenie p[arlamentu do 100osób. A
    dlaczego akurat 100 a nie 50? A w czym 100 będzie lepsze od 400?

    Pewnie ma to związek z podziałem administracyjnym kraju. Nie wnikam bo
    to akurat mało znacząca sprawa.

    > A jak się da? Konkrety poproszę, kiedy, ile, co itp.?

    Sprywatyzować!

    > A kto ten konkurs ogłosił/rozstrzygał- rzucisz linkiem?

    Z wikipedii:
    "W 1989 wziął udział w konkursie ogłoszonym przez Centralny Urząd
    Planowania na projekt systemu podatkowego w Polsce i zdobył w nim I
    nagrodę."
    Ale gdzieś też czytałem kiedyś o tym więcej, nie pamiętam już gdzie...

    > JKM słynie z wygadywania dużej ilości bzdur na różne tematy

    A konkretnie? Czasem fajnie jest podyskutować na tematy inne niż
    gospodarcze. JKM z natury jest prowokatorem, taki juz i za to go ludzie
    kochają i nienawidzą ;-)

    > więc i nie mam pewności czy w tematach gospodarczych nie bzdurzy.

    Wszystko to co pisze/mówi w sprawach gospodarczych bierze się z tego o
    czym pisali - Hayek, Rothbardt, Bastiat, Friedmann, Mises, Rand, Smith i
    inni. On po prostu przeczytał wszystkie te książki - to gigant
    intelektualny :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 126. Data: 2014-08-13 14:22:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Aug 2014 14:20:57 +0200, quent

    > [...] to gigant intelektualny :-)

    Ej, nie zakochałeś się przypadkiem?
    Nie żebym się martwił, ale... ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 127. Data: 2014-08-13 14:32:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-13 14:22, Myjk wrote:
    > Wed, 13 Aug 2014 14:20:57 +0200, quent

    > Ej, nie zakochałeś się przypadkiem?
    > Nie żebym się martwił, ale... ;P

    Hehe
    Ja rozumiem reakcję ludzi, którzy znają go tylko z masowych mediów.
    Nic na to nie poradzę, podziwiam gościa za wiedzę i sposób patrzenia na
    świat. Ma dużo wspólnego z tzw. anglosaskim podejściem do państwa (nie
    myslić z obecnym lewym uk) jako state, które nie ingeruje w wychowanie
    dzieci, naukę, opiekę zdrowotną itp. - tym wszystkim zajmuje się pan
    Smith.

    U nas dominuje podejście wschodnie - musi być jakiś gospodarz, co to
    powie jak żyć i w ogóle będzie wszystkiego doglądał i we wszystko ingerował.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 128. Data: 2014-08-13 15:35:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 12:47:47 +0200 osobnik zwany quent napisał:

> [...]
    > twierdzi, że zmniejszanie obciążeń nie wpływa na wzrost gospodarczy.
    > Może ktoś jest w stanie przystępnie to mastiemu wytłumaczyć, ja nie

    nadal nie pokazałeś wyliczeń. Cały czas opowiadasz bajki.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 129. Data: 2014-08-13 15:48:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Aug 2014 14:05:20 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Policzek honorowy jest dozwolony.
    > Za pobicie KK.
    > Posta sprawa.

    podasz definicję prawną policzka honorowego?

  • 130. Data: 2014-08-13 16:53:53
    Temat: Re: [OT} Re: U?atwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-13 15:48, masti wrote:

    > podasz definicję prawną policzka honorowego?

    ...a może def. klapsa danego dziecku?
    Świat schodzi na psy.
    Lewica chce we wszystko wtykać nos - wara!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info