  • 1. Data: 2014-08-03 22:37:14
    Temat: Nowe płytki podłogowe klejone na stare.
    Od: Marek <c...@d...pl>

    Istnieje konieczność zmiany płytek podłogowych (gres szkliwiony) które
    są "szpetne" i ułożone prawdopodobnie bez użycia poziomnicy. Podobno
    nie jest konieczne skuwanie starej glazury bo przyczepność do niej
    można uzyskać stosując jakieś środki które pozwolą na wylanie wylewki
    samopoziomującej (dla cieńkich warstw) i później na to kleić klejem
    elastycznym nowe płytki (gres szkliwiony). Proszę o podpowiedź jak
    i czym uzyskać "warstwę szczepną" pozwalającą na użycie wylewki lub
    od razu kleju do glazury.

    --
    dziękuję i pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2014-08-03 22:52:14
    Temat: Re: Nowe płytki podłogowe klejone na stare.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.08.2014 22:37, Marek pisze:
> [...]
    > elastycznym nowe płytki (gres szkliwiony). Proszę o podpowiedź jak
    > i czym uzyskać "warstwę szczepną" pozwalającą na użycie wylewki lub

    ja ku rozpaczy budowlańców kleiłem jedne płytki do drugich za pomoca
    sylikonu. Normalnego silikonu z tuby, który śmierdzi octem. po 10 latach
    założyłem się czy odbiją moje silikonowe połączenie czy stare potężne
    kafle. wygrałem zakład.
    Niestety dla Ciebie, w moim przypadku był to parapet, jakieś 12 kafelek,
    a nie cała podłoga/sciana. tak więc da sie, ale czy warto - nie wiem.

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-08-04 09:10:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 sierpnia 2014 22:37:14 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Proszę o podpowiedź jak
    > i czym uzyskać "warstwę szczepną" pozwalającą na użycie wylewki lub
    > od razu kleju do glazury.
    Ze dwa lata temu mój znajomy do podobnej operacji użył kleju Atlas Plus. Stare płytki
    ponacinał lekko szlifierką żeby trochę powierzchnia była nierówna i nowe przyklejał
    na Atlasa Plus.
    Wiem że do dzisiaj żadnych kłopotów z tym nie ma.
    popatrz tylko czy drzwi nie będziesz musiał ciąć czy podobne tego typu problemy
    związane z podwyższeniem podłogi.

  • 4. Data: 2014-08-04 09:18:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Ze dwa lata temu mój znajomy do podobnej operacji użył kleju Atlas Plus.
    >Stare płytki ponacinał lekko szlifierką żeby trochę powierzchnia >była
    >nierówna i nowe przyklejał na Atlasa Plus.

    a u mnie kafle na balkonie poszły na stare lastriko - odeszły wszystkie :/
    Dobrze dobrane materiały to jednak podstawa...

    b.

  • 5. Data: 2014-08-04 11:25:52
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >a u mnie kafle na balkonie poszły na stare lastriko - odeszły wszystkie :/
    >Dobrze dobrane materiały to jednak podstawa...

    Jaki klej?

  • 6. Data: 2014-08-04 11:58:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki klej?

    własciwie to nie wiem - fachowiec robił , a uczulany był przeze mnie na to
    lastriko. Co dał - nie wiem.

    b.

  • 7. Data: 2014-08-04 13:40:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-04 11:58, Budyń wrote:
    > własciwie to nie wiem - fachowiec robił , a uczulany był przeze mnie na
    > to lastriko. Co dał - nie wiem.

    Może klucz leży w słowie fachowiec.

    U mnie gres na lastriko kleiła normalna ekipa przy użyciu najtańszego
    mrozoodpornego kleju z marketu. I od 11 lat nic się z tym tarasem nie
    dzieje.

    Piotrek

  • 8. Data: 2014-08-04 14:59:23
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-08-03 22:37, Marek pisze:
> [...]
    > elastycznym nowe płytki (gres szkliwiony). Proszę o podpowiedź jak
    > i czym uzyskać "warstwę szczepną" pozwalającą na użycie wylewki lub

    Pomaluj Betokontaktem i kładź bezpośrednio na płytki - bez wylewki.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2014-08-04 20:32:25
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Może klucz leży w słowie fachowiec.

    Klucz leży w balkonie. :)

  • 10. Data: 2014-08-04 23:47:18
    Od: Marek <c...@d...pl>

    W dniu 2014-08-04 14:59, wolim pisze:
    > Pomaluj Betokontaktem i kładź bezpośrednio na płytki - bez wylewki.

    Myślę, że bez wylewki na części powierzchni się nie uda. bo jest zbyt
    duża odchyłka od poziomu - musiałbym dać prawie 20 mm kleju pod kafle.

    --
    Marek