  • 1. Data: 2014-08-05 13:40:59
    Temat: Gdzie znajdę schemat budynków w systemie "Wielkoblokowa "Żerań""
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Szukałem praktycznie wszędzie i znalazłem chyba wszystkie inne schematy
    budynków z wielkiej płyty jednak tego o który mi chodzi nie znalazłem.

  • 2. Data: 2014-08-08 09:15:57
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szukałem praktycznie wszędzie i znalazłem chyba wszystkie inne schematy
    > budynków z wielkiej płyty jednak tego o który mi chodzi nie znalazłem.

    Może tutaj?
    http://www.eksiegarnia.pl/Systemy-budownictwa-wielko
    plytowego-w-Polsce-w-latach-70-85;s,karta,id,231755

  • 3. Data: 2014-08-11 11:48:39
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> napisał w
    wiadomości news:53e47933$0$2362$65785112@news.neostrada.pl...
    > Może tutaj?
    > http://www.eksiegarnia.pl/Systemy-budownictwa-wielko
    plytowego-w-Polsce-w-latach-70-85;s,karta,id,231755

    Trochę drogo i nic nie gwarantuje mi że będzie też tam budynek o który mi
    chodzi. Szukam w *.pdf tak jak inne systemy które znalazłem.