  • 331. Data: 2016-02-06 12:11:56
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 11:35:58 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a mniej teoretycznie?
    > to Ci pomogę
    > budżet
    > przychody 296 879 236 000,00 zł 296 879 236 000,00 zł
    > wydatki 351 499 236 000,00 zł 496 423 675 000,00 zł

    Dlatego system trzeba zburzyc i stworzyc od nowa. Tak go stworzyc,
    zeby wydatki PRZED ta zmiana nie wynosily 350mld tylko 100mld. Wtedy
    nawet dodatkowe "przejsciowe" 200mld nie bedzie problemem.

    Prywatyzacja szkol, sluzby zdrowia - panstwo na same etaty wydaje 80mld.
    Utrzymanie ZUSu kosztuje 4mld. NFZ - prawie 1mld. Do tego trzeba podejsc
    calosciowo, a nie wyrywkowo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 332. Data: 2016-02-06 12:12:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 11:37:29 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    dosc ze demografii nie poprawia to jeszcze 500zł zmniejsza budzetowe srodki
    przeznaczone dla rodzin wielodzietnych.

    > no przecież to ma im pomóc mieć drugie.
    > Chyba łatwiej mieć drugie niż szóste?

    Owszem, łatwiej. To niech sobie zrobią to drugie. Rodziny które drugiego nie chcą nie
    powinny brac udziału w tym programie.

    b.

  • 333. Data: 2016-02-06 12:15:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    >
    > Prywatyzacja szkol, sluzby zdrowia - panstwo na same etaty wydaje 80mld.
    > Utrzymanie ZUSu kosztuje 4mld. NFZ - prawie 1mld. Do tego trzeba podejsc

    zdecydowanie. tylko trzeba pamiętać, że zmiany w ZUS to ok 60 lat okresu
    przejsciowego. Ale to wymaga od polityków myślenia państwowego a nie
    wyborczego.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 334. Data: 2016-02-06 12:16:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    >
    > Owszem, łatwiej. To niech sobie zrobią to drugie. Rodziny które drugiego nie chcą
    nie powinny brac udziału w tym programie.

    a Tywiesz z góry, że te co mają jedno nie chcą mieć drugiego a te co
    mają 5 chcą szóste. Numery lotka na jutro też podasz?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 335. Data: 2016-02-06 12:16:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 11:40:50 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Trzeba być budyniem, żeby twierdzić, że jedno dziecko vs zero, nie zmienia
    > sytuacji demograficznej.

    Zmienia, jasne, mniej wiecej tak jak skok z 10 pietra w stosunku do skoku z 20go. Ale
    tak ogólenie ghoscik, trzymaj mnie w killfile-u, obu nam wyjdzie na zdrowie. Nie
    gadam z osobomi, które obrażają dyskutantów, nie mój poziom.

    b.

  • 336. Data: 2016-02-06 12:21:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 12:18:42 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > zdecydowanie. tylko trzeba pamiętać, że zmiany w ZUS to ok 60 lat okresu
    > przejsciowego.

    Latwiej go bedzie przejsc kiedy panstwo jeszcze jakos bangla, niz jak padnie
    pyskiem na plask i oglosi bankructwo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 337. Data: 2016-02-06 12:28:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Latwiej go bedzie przejsc kiedy panstwo jeszcze jakos bangla, niz jak padnie
    > pyskiem na plask i oglosi bankructwo :)
    > pozdr.

    a w ogóle to paranoja, że jednoosobowy przedsiębiorca płaci co najmniej
    1121zł składki na ZUS (oczywiście poza pierwszymi 2 latami) a od
    minimalnej pensji 1850zł tylko 397zł

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 338. Data: 2016-02-06 12:34:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 12:19:24 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    nie powinny brac udziału w tym programie.

    > a Tywiesz z góry, że te co mają jedno nie chcą mieć drugiego a te co

    a po co mi to wiedziec? To sie okaze w praniu - te które go nie chcą nadal go nie
    bedą miały, a te które chcą to sobie zrobią. Zrobią tym łatwiej ze bedą wiedziec ze
    gdy zrobią dostaną wsparcie.
    Tobie naprawde zalezy zeby kasa przeznaczona na demografie poszła na co innego? Tej
    kasy nie ma za dużo -trzeba jakis biznesplan miec i nim sie kierowac.

    > mają 5 chcą szóste.
    te z 5ką nic nie muszą robić - z punktu widzenia demografii są wyśmienite.

    b.

  • 339. Data: 2016-02-06 12:41:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 12:31:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a w ogóle to paranoja, że jednoosobowy przedsiębiorca płaci co najmniej
    > 1121zł składki na ZUS (oczywiście poza pierwszymi 2 latami) a od
    > minimalnej pensji 1850zł tylko 397zł

    778 razem z tym co płaci pracowdawca.

    b.

  • 340. Data: 2016-02-06 12:56:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > 778 razem z tym co płaci pracowdawca.

    racja. nadal pytanie czemu pracownik ma lepiej?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?