  • Data: 2019-11-04 21:49:19
    Temat: Re: OT hydrauliczny artyzm
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Tutaj przyznam, że się zgubiłem. O jakich zaworach mowa, i w
    > czym są bardziej skomplikowane (i od czego)?

    Są jakieś takie specjalne fikuśne zawory przeznaczone do stosowania
    w jednorurowych instalacjach. Że niby jak popuszczą w grzejnik,
    to tym samym przytłumią w bypass. Znamienne są tym, że instalacja
    z nimi działa tak samo, jak bez nich. Ale każden jeden instalator
    (po szkoleniach) oświadczy, że bez tego, to jest gówniana robota,
    i on się jej nie podejmie.

    Jarek

    --
    Ach, otwórzcie zawory!