  • Data: 2017-06-21 05:51:23
    Temat: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: "Ciezki" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe w ilu trzeba targać te wózki "nośność do 250kg".

    Ja podłącze się z podobnym tematem.
    Mam do wniesienia piecyk przenośny o masie 300kg i głowię się jak ten piecyk
    może być przenośny:)
    Mam go wnieść po wąskich schodach na piętro, piecyk jest mały, ale ciężki,
    nie widzę też na allegro wózków o nośnościach większych niż 250kg, chociaż
    wątpię żeby on były przystosowane nawet do połowy nominalnej wagi.
    Jaki macie pomysł na wniesienie paczki 300kg po schodach gdzie swobodnie
    może przejść tylko jedna osoba?
    Budować jakiś dźwig boczkowy i wciągać przez okno?