  • 1. Data: 2021-10-23 23:22:21
    Temat: OT - pytanie o grupe pms
    Od: Majka <k...@g...com>

    Hej,
    zapytam tutaj, krótki i zwięzły wątek poza tematem grupy:

    dlaczego nie mogę wyświetlić strony z pl.misc.samochody ?

    Wielu z was bywa na tamtej grupie, proszę o podpowiedź:
    Zawsze w przeglądarce korzystałam z adresów:
    - https://groups.google.com/g/pl.misc.budowanie
    - https://groups.google.com/g/pl.misc.samochody

    Ale teraz działa tylko pierwszy z nich. Na samochody jest komunikat "Ostrzeżenie o
    zablokowanej zawartości" i nic dalej nie mogę zrobić.
    Jak inaczej korzystacie z grupy pms? Przez groups.google było dla mojego korzystania
    najwygodniej, teraz nie mogę...

    Majka

  • 2. Data: 2021-10-23 23:26:57
    Temat: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 23.10.2021 o 23:22, Majka pisze:
> [...]
    > Jak inaczej korzystacie z grupy pms? Przez groups.google było dla mojego
    korzystania najwygodniej, teraz nie mogę...

    Google zadecydowało, że dla naszego dobra nie powinniśmy oglądać grupy
    samochody, gdyż mogą tam być szkodliwe dla nas treści.

    yabba

  • 3. Data: 2021-10-23 23:49:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba pisze:

    > Google zadecydowało, że dla naszego dobra nie powinniśmy oglądać grupy
    > samochody, gdyż mogą tam być szkodliwe dla nas treści.

    Mimo tego oglądać możemy, co oznacza, że pogłoski na temat wszechwładzy
    Google są mocno przesadzone.

    Jarek

    --
    W ogóle dużo jest na świecie takich rzeczy, których robić nie wolno,
    ale można. Najważniejsze to, żeby spróbować, czy zakazanej rzeczy

  • 4. Data: 2021-10-23 23:50:21
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 23 October 2021 at 23:27:00 UTC+2, yabba wrote:

> [...]
    > >
    > Google zadecydowało, że dla naszego dobra nie powinniśmy oglądać grupy
    > samochody, gdyż mogą tam być szkodliwe dla nas treści.

    Jest 147 grup poświęconych samochodom, ale większośc to martwica sprzed 20 lat

    Góglarka by najchetniej zlikwidowała wszystkie usenet groups, bo z tego nie ma kasy,
    ani miejsca na reklamy nie da się sprzedać

    Trzeba pisac do Zenka, właściciela Góglarki, niech się wexmie do roboty
    ---

    https://groups.google.com/search?q=samochody.

    Groups
    147 groups matching query 'samochody.'
    Samochody
    s...@g...com
    Grupa została poświęcona samochodom pozdrawia serdecznie http://samochody-filmy.pl/
    --
    None in the past 30 days
    Last post: 28/06/2012

  • 5. Data: 2021-10-23 23:54:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/10/2021 23:22, Majka wrote:
    > Przez groups.google było dla mojego korzystania najwygodniej

    Zupełnie na marginesie: dlaczego nie przez czytnik (Thunderbird np)?

  • 6. Data: 2021-10-23 23:55:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 23 October 2021 at 23:50:22 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    kasy, ani miejsca na reklamy nie da się sprzedać

    > Trzeba pisac do Zenka, właściciela Góglarki, niech się wexmie do roboty

    Banned content warning
    pl.misc.samochody has been identified as containing spam, malware or other malicious
    content.

    For more information about content policies on Google Groups, see our Help Centre
    article on abuse and our Terms of Service.

    Czyli cały internet powinien zostac banned, bo youtube to same promocje , spam

    Pewnie Zenki chcieli sprzedać na grupie swoje szalejące gruchoty, nie płacąc za
    góglarskie reklamy, no i zlikwidowali

    Oni lubią miec monopol.
    Spam to oni, my mamy zakaz

  • 7. Data: 2021-10-24 01:06:41
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 23.10.2021 o 23:22, Majka napisała:

    > Przez groups.google było dla mojego korzystania najwygodniej, teraz nie mogę...

    Było, ale się skończyło. Newsgrupa pms już wolna od kochających
    inaczej... znaczy się - wolna od korzystających z niej poprzez Google.
    Kolej na pmb. Googlowemu lewactwu na Usenecie, my prawomyślni - spod
    Dialoga, Thunderbirda i Agenta - mówimy stanowcze nie!

  • 8. Data: 2021-10-24 05:09:08
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 23.10.2021 o 23:54 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Zupełnie na marginesie: dlaczego nie przez czytnik (Thunderbird np)?

    Ja odpowiem.
    Bo czasami TB zainstalowanego nie ma (komp w pracy na przekład) a
    przeglądarka jest; bo nie można się przemóc i zkonfigurować Dialoga (tak
    jest w moim przypadku) pod siebie, a domyślna konfiguracja odrzuca (i
    dlatego trzymam na dysku Operę w wersji 12.18).
    Kamil

  • 9. Data: 2021-10-24 07:40:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-24 o 01:06, Collie pisze:

> [...]
    > Kolej na pmb. Googlowemu lewactwu na Usenecie, my prawomyślni - spod
    > Dialoga, Thunderbirda i Agenta - mówimy stanowcze nie!

    "A ja jestem za, a nawet i przeciw". Nareszcie usenet by się uwolnił od
    kanalii z Bałut. :)

  • 10. Data: 2021-10-24 08:44:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2021 14:22:21 -0700 (PDT), Majka napisał(a):

    > dlaczego nie mogę wyświetlić strony z pl.misc.samochody ?

    Google pojechało po bandzie :) Zainstaluj sobie wreszcie czytnik newsów
    do newsów, czytnik poczty do poczty i przestań używać przeglądarki do
    wszystkiego. Hint - zainstaluj Thunderbirda.
    --
    Jacek
    I hate haters.