  • 11. Data: 2021-10-24 08:47:17
    Temat: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2021 05:09:08 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

    > bo nie można się przemóc i zkonfigurować Dialoga (tak
    > jest w moim przypadku) pod siebie

    Byś się wstydził pisać takie rzeczy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2021-10-24 09:20:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 24 Oct 2021 08:44:08 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Google pojechało po bandzie :) Zainstaluj sobie wreszcie czytnik
    > newsów
    > do newsów, czytnik poczty do poczty i przestań używać przeglądarki
    > do
    > wszystkiego. Hint - zainstaluj Thunderbirda.

    Polityka Google decydowania o lepszym dla innych staje się coraz
    bardziej irytująca.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2021-10-24 09:49:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.10.2021 o 23:22, Majka pisze:
    > Hej,
    > zapytam tutaj, krótki i zwięzły wątek poza tematem grupy:
    >
    > dlaczego nie mogę wyświetlić strony z pl.misc.samochody ?

    Ktoś zgłosił i zablokowali.

    Użyj sobie tego https://narkive.com/ po wprawie idzie się przyzwyczaić.
    Nie mniej, polecam jakikolwiek czytnik. Dla smartfonów są również.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2021-10-24 10:36:09
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 05:09, Kubuś Puchatek wrote:
    > Ja odpowiem.
    > Bo czasami TB zainstalowanego nie ma (komp w pracy na przekład)

    a) komp w pracydo trollowania?
    b) jest wersja TB portable, odpalalna z pendrive, uzywam
    c) że nie wspomnę o jakiejś maszynie dostępnej zdalnie

  • 15. Data: 2021-10-24 14:33:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:op.1bqy1nlud828up@desktop-niji5vv>
    user Kubuś Puchatek pisze tak:

    > Ja odpowiem.
    > Bo czasami TB zainstalowanego nie ma (komp w pracy na przekład) a
    > przeglądarka jest; bo nie można się przemóc i zkonfigurować
    > Dialoga (tak jest w moim przypadku) pod siebie, a domyślna
    > konfiguracja odrzuca (i dlatego trzymam na dysku Operę w wersji
    > 12.18).

    Komputery są teraz tak tanie i małe, że nie jest to wytłumaczenie.
    Chcący szuka sposobu, niechcący szuka wymówki.

    Ja mam pc płytkę pcb wielkości pocztówki a wifi dostępniam ze smartfona
    Monitor jest pracowy ale nie słyszałem o włamaniach przez gniazdo VGA.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 16. Data: 2021-10-24 14:40:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:769391bf-f9a1-4e73-b8b6-0fc633b97ff6n@googlegr
    oups.com>
    user Majka pisze tak:

    > Hej,
    > zapytam tutaj, krótki i zwięzły wątek poza tematem grupy:
    >
    > dlaczego nie mogę wyświetlić strony z pl.misc.samochody ?

    bo te ch. z google chcą zawłaszczyć internet i wytresować stado
    baranów. Jak bóg google powie, że są wirusy na pms to są.

    swego czasu coś mówili, że .url to zło
    no i za ciosemm android nie otwiera plików .url

    --
    Piter

    czym się różni pies od męża?
    mąż może uciec z domu

  • 17. Data: 2021-10-24 17:54:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 24 October 2021 at 14:39:22 UTC+2, PiteR wrote:
> [...]
    > baranów. Jak bóg google powie, że są wirusy na pms to są.
    >
    > swego czasu coś mówili, że .url to zło
    > no i za ciosemm android nie otwiera plików .url

    Mam pytanko,
    jak założyć nową grupę
    z kategorii usenet, np. .alt

    Przed laty laty, mogłem grupy zakładać bo kategoria .alt nie była kontrolowana i nie
    bylo biurokracji i powstawało wiele grup

    A dzisiaj czytam grupy z przeglądarki
    https://groups.google.com/g/pl.misc.budowanie/c/r651
    IibFsOI
    i brak opcji: załóz nową grupę

  • 18. Data: 2021-10-24 18:21:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 17:54, a a wrote:
    > Mam pytanko,
    > jak założyć nową grupę
    > z kategorii usenet, np. .alt

    Męczy Cie sentyment, reaktywacja alt.jacek?

  • 19. Data: 2021-10-24 18:32:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 24 October 2021 at 18:21:45 UTC+2, heby wrote:
    > Męczy Cie sentyment, reaktywacja alt.jacek?
    ani jacek, ani placek

    Jak utworzyć nową grupę .alt ?

  • 20. Data: 2021-10-24 18:57:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>