    From: Jakub Tarczewski <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Obluzowany zawias drzwi od piwnicy
    Date: Sat, 18 Dec 2010 11:23:15 +0100

    > Jeśli cegły dobrze trzymają to bym spróbował klejem montażowym.

    eee... za słaby. W podobnej sytuacji wiele lat temu (włamanie do piwnicy
    rodziców w bloku poprzez wyjęcie zawiasów z ceglanej ściany)
    prowizorycznie naprawiłem zawiasy przez osadzenie ich w 'betonie' z
    epidianu wymieszanego z piaskiem i drobnym żwirkiem. Miałem to później
    zrobić porządnie (wykucie dziury, mocna zaprawa etc.), ale po tygodniu
    próba wyjęcia zawiasów (łomem, żabką i wszystkim co pod ręką) okazała
    się niemożliwa. No i tak zostało do dzisiaj. Klej montażowy nie ma
    wystarczającej siły przylegania do stali, żeby otrzymać choćby zbliżoną
    wytrzymałość.