    From: QbaB <Q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocena projektu
    Date: Wed, 10 Jun 2009 06:55:10 -0700 (PDT)

    On 9 Cze, 17:55, "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote:

    > ale mała powierzchnia, wiec i bardzo ścięte..niskiego komfortu

    Mała powierzchnia ale i tak większa niz w blokach. Pamiętam jak
    poszedłem kiedyś do kolegi który mieszka w blokach, jego pokój miał
    chyba ze 6m2.
    W projekcie podana jest pow. uzytkowa, w rzeczywistości pow podłogi
    jest większa nawet o 50% więc nie ma wrażenia takiej starsznej
    ciasnoty. Faktem jest jednak że trudniej umeblować taki pokój a tym
    bardziej zorganizowac potańcówkę ale jako sypialnia czy pokój dziecka
    myśle że jest wystarczająco miejsca.
    A dodatkowy pokój to zawsze coś, można zrobić gabinet, dodatkową
    garderobę, czy graciarnię, albo pralnio-suszarnię. Są to
    pomieszczenie, które są BARDZO pomocne i po pewnym czasie trudno sobie
    wyobrazic życie bez nich.

    Ja w swoim domu zmniejszyłem sypialnię kosztem pralnio-suszarni. Mam
    tego typu pomieszczenie tam gdzie obecnie mieszkam i na prawdę jest
    bardzo przydatne. Nie muszę rozstawiac i sprzątać deski do prasowania.
    Mam gdzie wrzucic brudy do prania oraz miejsce do ich suszenia jeżeli
    pogoda nie pozwala ich suszyć na zewnątrz. Jest to takszę doskonałe
    miejsce na odkurzacz czy środki czystości.

    Pzdr
    QbaB