  • Data: 2016-11-29 22:57:21
    Temat: Re: Ocieplanie piana PUR - grubosc
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Nov 2016 23:39:20 +0100, KIKI napisał(a):

    > Żadnej wełny, bo trzeba by dać paroizolację i się z tym borykać.
    > Pierniczyć wełnę. Nasikać pianę i zamknąć płytami, koniec.

    Jeśli nie będziesz pamiętać jednocześnie o dobrej wentylacji, to będzie
    dopiero początek, a nie koniec. Nasłuchałem się trochę o przypadkach z
    życia. Jeden taki musiał robić nową wentylację pod kalenicą, bo mu wręcz po
    ścianach ciekło. Wełna jest jaka jest, ale parę przepuszcza.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl