  • Data: 2020-02-13 12:59:49
    Temat: Re:Ocieplenie - styro a wełna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Zrobię zdjecie tego bloku jutro.
    > Dzis spojrzałem na szybko i wydawało mi sie ze tam jest od dolu wełna,
    > potem troche styro i potem znowu wełna.
    > Taki misz masz.

    Juz chyba wiem o co chodzi.
    Patrząc od dołu dali styro ale co kilka metrów jest wełna - zapewne jako
    swego rodzaju zapora przeciw przenoszeniu sie ognia.
    Takie wartwy sa chyba 3 a od pewnej wysokosci jest juz sama wełna,
    zapewne z powodów które podaliscie czyli przepisy przeciwpozarowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle