    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie styropianem a wilgoć w środku
    Date: Mon, 14 Jun 2010 20:25:52 +0200

    vert pisze:
    > zimą miałem najpierw kozę, potem kominek, tym nie dało się nawet nagrzac
    > dobrze salonu a co dopiero domu. Gaz przyłączyli mi dopiero w maju.
    >
    > vert
    >
    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    1. Jakoś po chińsku to napisałeś - z dołu do góry
    2. To ile masz tam tych metrów? Jeśli miałeś kozę to trzeba było w niej
    palić węglem - rozpala się do czerwoności i ładnych parę godzin grzeje.
    Do tego trochę prądu, uchylone okna - może nie przy tych największych
    mrozach, ale jesienią nieźle dało się rozgrzać.
    3. Teraz to osuszacze ....

    M.