  • 11. Data: 2023-11-29 05:44:50
    Temat: Re: Oczyszczacze powietrza do mieszkania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-28, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > Ostro i bez przerwy to nie, ale jak już smrodzą to czuć. Najbardziej -
    > oczywiście - zapach papierosowy. Najważniejsza kwestia to wydajność - na
    > jak długo starczają takie filtry (np. zakładając, że będą używane przez
    > 8 do 10 godzin dziennie) oraz oczywiście ich cena. Żeby nie kosztowały
    > tyle, co połowa (albo i więcej) ceny urządzenia.
    >
    > SHARP-y z Plazmą i UV to wydatek coś ponad 2 tysiące PLN-ów. A ile

    E? https://www.amazon.pl/s?k=sharp+oczyszczacz

    To czarne logo (kwadrat z "gronem") co widzisz od przodu to właśnie
    oznaczenie, że ma technologię plasmacluster.

    > filtry do nich kosztują?

    Pojęcia nie mam. Moje mają ca 10lat i dawno nie miałem potrzeby
    używania. W każdym razie plazma działa niezaleznie od filtrów.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2023-11-30 17:50:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > E? https://www.amazon.pl/s?k=sharp+oczyszczacz
    >
    > To czarne logo (kwadrat z "gronem") co widzisz od przodu to właśnie
    > oznaczenie, że ma technologię plasmacluster.

    Tak. Wiem. A swoją szosą to widziałeś co Emejzon pokazuje a propos tych
    oczyszczaczy: albo niedostępne w sprzedaży, albo czas realizacji 6-7
    miesięcy (sic!).

    Przy okazji jakie bezsensowne "promocje" robi Amazon - oferuje zakup w
    zestawie oczyszczacza danej marki + filtrów, tyle, że te filtry w ogóle
    nie pasują do danego modelu. Jedyne co je łączy to marka producenta.

    > Pojęcia nie mam. Moje mają ca 10lat i dawno nie miałem potrzeby
    > używania. W każdym razie plazma działa niezaleznie od filtrów.

    No, jeśli się nie używa to i filtry się nie zużywają :)

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne