  • 1. Data: 2009-02-21 19:53:00
    Temat: Odkurzacz Kirby ?
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    Witam!

    Widzialem na prezentacji odkurzacz Kirby.

    Generalnie nie jestem zwolennikiem bezposredniej sprzedazy, bo
    prezenterzy potrafia wciskac kity (mniej lub bardziej swiadomie), pieja
    z zachwytu albo wrecz roztaczaja mistyczne wizje.

    Ale tym razem i prezenter byl dobry, i efekty dzialania wiarygodne,
    konstrukcja przemyslana, materialy dobre. Tylko ta cena....

    Czy ktos z Was moze sie wypowiedziec nt. skutecznosci tego odkurzacza w
    codziennych warunkach, o wadach, zaletach, ktore wyszly dopiero po
    dluzszej eksploatacji ?

    Moze wiecie czy sa firmy czyszczace takim odkurzaczem dywany na
    zamowienie, i ile to kosztuje ? (to mialaby byc alternatywa dla zakupu
    szpeja na wlasnosc)

    AF

  • 2. Data: 2009-02-22 08:58:47
    Temat: Re: Odkurzacz Kirby ?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Radzę odczekać miesiąc-dwa aż minie fascynacja pokazem.
    Cudów nie ma, a szkoda będzie potem żałować, że się przepłaciło.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-22 11:07:10
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Adam Foton pisze:
    > Witam!

    Poszukaj sobie na allegro niższego modelu od tego, który Ci
    zaprezentowano - będzie tylko minimalnie mniej funkcjonalny, a zobaczysz
    różnicę cenową... :-)
    Kirby - kiedyś miałem coś takiego 'w spadku po kimś tam' i mówiono, że
    jest on warty 12 i pół tysiąca... na allegro chodził za ok 400 - 500
    złotych. Oddałem go za darmo :P.
    Dla mnie odkurzanie to czynność, którą chcę odwalić jak najszybciej i o
    tym zapomnieć, a tu... celebracja rozkładania, montowania, uważania na
    coś tam, potem ceremonia odkurzania, a następnie to, co na początku,
    tylko w odwrotnej kolejności z dodatkiem czyszczenia czegoś tam...
    Jak tam chcesz, ale to nie dla mnie :-)

    Pozdrawiam
    robercik-us

  • 4. Data: 2009-02-22 19:23:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    robercik-us wrote:

> [...]
    > początku, tylko w odwrotnej kolejności z dodatkiem czyszczenia czegoś
    > tam... Jak tam chcesz, ale to nie dla mnie :-)

    ateista... :)

  • 5. Data: 2009-02-22 21:59:35
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > Radzę odczekać miesiąc-dwa aż minie fascynacja pokazem.

    To nie tak. Nie chodzi o fascynacje, ani religie i celebracje
    odkurzania. Ten odkurzacz mial pare cech, ktorych nie moglem znalezc
    jednoczesnie w innych urzadzeniach.

    > Cudów nie ma, a szkoda będzie potem żałować, że się przepłaciło.

    Cudow nie oczekuje. Ale pare cech mi sie spodobalo:
    - obieg powietrza "odkurzajacego" nie oplywa silnika, jest chlodne, nie
    smierdzi, nie brudzi (niszczy) napedu (mam Electroluxa, ktory mimo
    filtrow wpuszczal minimalne ilosci kurzu do silnika - efekty wiadome)
    - spory cug, i nie jest to odkurzacz wodny (nie chce takiego)
    - wylot powietrza z mozliwoscia zamocowania rury (do moich hobby)
    - mozliwosc pracy jako odkurzacz zespolony (szczotka tuz przy turbinie)
    lub "z wezem"
    - elektroszczotka z ustawiana odlegloscia od powierzchni
    - napedzane kola, pomagajace przy pchaniu :)
    - stosunkowo niewielkie gabaryty

    Inne wynalazki przedstawiane jako cudowne nie ruszyly mnie - jestem
    wyrachowanym realista :)
    To pierwszy produkt sprzedawany bezposrednio, w ktorym dalem rade
    dostrzec zalety. Ale pytam, bo moze marketoidy urzadzily na mnie niezla
    zasadzke :)

    AF

  • 6. Data: 2009-02-22 22:00:59
    Od: dg <d...@o...pl>

    Adam Foton wrote:
> [...]
    >

    > Moze wiecie czy sa firmy czyszczace takim odkurzaczem dywany na
    > zamowienie, i ile to kosztuje ? (to mialaby byc alternatywa dla zakupu

    Po dwóch latach użytkowania mogę wymienić dwie niedogodności: znacznie
    głośniejszy, no i cięższy gdy trzeba go podnieść aby np. odkurzyć
    kanapę, fotele czy materac na łóżku (później już przy samym czyszczeniu
    jest wspomaganie silnikiem i przesuw nie wymaga większego wysiłku).
    Co do czyszczenia nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo dobrze sprawdza się
    przystawka do polerowania, dzięki której można bardzo ładnie wyczyścić
    duże powierzchnie lustrzane.

    pozdr, dg

  • 7. Data: 2009-02-23 09:55:05
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > Widzialem na prezentacji odkurzacz Kirby.
    Ja też widziałem i też mi sie spodobał ale bez przesady 1000zł to moża dać
    ale 10000? Elektroszczotka w normalnym bedzie podobne działania miała, na
    pewno wygodny.
    Przypadkiem przy kupnie filtra trafiłem na firme która je wysyłkowo
    sprzedaje w rozsądniejszych cenach choć warto jeszcze na allegro poszukac.
    http://www.sklep-rainbow.pl/index.php?p284,kirby-zes
    taw-model-g-6-midi