  • 1. Data: 2009-02-20 23:23:16
    Temat: Gdzie kupic baterie umywalkowa dwuotworowa?
    Od: "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl>

    Jak w temacie, czy spotkal sie ktos z bateriami do umywalek majacych dwa
    otwory, na ciepla i zimna wode, nie chodzi tu o typ "brytyjski" tylko
    popularny w latach 70-80 PRL-owski wynalazek gdzie otwory sa blisko jak w
    wersji do sciany. Wszystko co obecnie znalazlem jest na jedna dziure do
    umywalki lub na dwie ale do sciany... chodzi mniej wiecej o cos takiego jak
    w tej aukcji:
    http://allegro.pl/item555398036_bateria_do_umywalki_
    bardzo_solidna.html

    Andrzej

  • 2. Data: 2009-02-21 08:34:09
    Temat: Re: Gdzie kupic baterie umywalkowa dwuotworowa?
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 21 Lut, 00:23, "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl> wrote:
> [...]
    > umywalki lub na dwie ale do sciany... chodzi mniej wiecej o cos takiego jak

    http://www.markowydom.pl/cat-pol-1182259441-LAZIENKA
    -ARMATURA-Baterie-umywalkowe-Stojace-2-otworowe.html

    Słowa hasłowe: bateria umywalkowa 2-otworowa stojąca

  • 3. Data: 2009-02-21 10:39:20
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-02-21 00:23, Krystyna i Andrzej pisze:
> [...]
    > otwory, na ciepla i zimna wode, nie chodzi tu o typ "brytyjski" tylko
    > popularny w latach 70-80 PRL-owski wynalazek gdzie otwory sa blisko jak

    Jak jesteś zainteresowany, to gdzieś mam taką jakiej szukasz (chyba
    nawet 2 sztuki) tylko oczywiście używaną ale sprawna, leży w piwnicy,
    (wymieniałem aby wszystkie w domu były jednakowej serii) mogę ją opchnąć
    za parę groszy jak nic nie znajdziesz.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2009-02-21 12:43:35
    Od: grzesiek <g...@g...pl>

    Krystyna i Andrzej pisze:
    > Jak w temacie, czy spotkal sie ktos z bateriami do umywalek majacych dwa
    > otwory, na ciepla i zimna wode,

    [ciach]

    > Andrzej

    Witam

    Tak z czystej ciekawości, a jaka jest idea dwu otworowej
    baterii?
    Nigdy się z czymś takim nie spotkałem, ale jakoś nie bardzo
    mogę pojąć jaki jest sens (może poza estetycznym?) nie tyle
    kupna co wogóle budowy takiego typu baterii. O ile dobrze
    używam "normalnej" baterii to jak chcę tylko jeden rodzaj
    wody to puszczam-odkręcam tylko tę jedną wodę.

    Napisałem całkiem poważnie i bardzo proszę bez głupich
    komentarzy

    pozdrawiam
    grzesiek

  • 5. Data: 2009-02-21 13:10:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grzesiek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko jeden rodzaj wody to puszczam-odkręcam tylko tę jedną wodę.
    >
    > Napisałem całkiem poważnie i bardzo proszę bez głupich komentarzy

    Chyba zle zrozumiałeś. Nie chodzi o baterie która ma dwa otwory na wylewce.
    Chodzi o baterie z osobnym kurkiem na ciepła i osobnym na zimna wodę.
    wylewka jest wspólna.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-02-21 13:11:51
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    Użytkownik "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wersji do sciany. Wszystko co obecnie znalazlem jest na jedna dziure do
    > umywalki lub na dwie ale do sciany... chodzi mniej wiecej o cos takiego

    Ale w handlu są dostępne "przejściówki" które po nalozeniu na umywalke
    pozwolą tobie zamontować zwykła baterie nascienna.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-02-21 13:56:51
    Od: grzesiek <g...@g...pl>

    [ciach]

    > Chyba zle zrozumiałeś. Nie chodzi o baterie która ma dwa otwory na wylewce.
    > Chodzi o baterie z osobnym kurkiem na ciepła i osobnym na zimna wodę.
    > wylewka jest wspólna.

    no to teraz wszystko jasne, chodzi o baterię klasycznego
    typu, a nie z mieszalnikiem, no to trzeba było od razu tak... :)
    to przecież takich baterii jest od groma w każdym pierwszym
    lepszym sklepie z artykułami hydraulicznymi, więc nie wiem w
    czym problem w głównym wątku.

    dzięki dobry człowieku za pomoc

  • 8. Data: 2009-02-21 15:08:47
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-02-21 14:56, grzesiek pisze:

> [...]
    > to przecież takich baterii jest od groma w każdym pierwszym lepszym
    > sklepie z artykułami hydraulicznymi, więc nie wiem w czym problem w

    Chyba jednak nie wszystko zrozumiałeś a na dodatek nie obejrzałeś linka
    wysłanego przez Andrzeja. Takich kranów praktycznie już nie ma w
    sprzedaży. Owszem masz rację, jest pełnio w sklepie i to prawie takich
    samych jak szuka Andrzej. Ale kluczem jest tutaj słowo "prawie" bo
    różnią się tylko kątem pod jakim jest montowana wylewka z takiego kranu.
    W normalnej baterii wylewka jest montowana w stosunku do podłączenia
    baterii do rur pod kątem prostym a w tej co on szuka jest prostopadle.
    Czyli pisząc inaczej jeśli zamontujesz baterię, o której myślisz tak jak
    chce Andrzej to woda będzie lecieć wprost na Ciebie a w baterii, której
    szuka Andrzej "leci" ona do góry.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 9. Data: 2009-02-21 23:08:03
    Od: "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl>

    http://www.markowydom.pl/cat-pol-1182259441-LAZIENKA
    -ARMATURA-Baterie-umywalkowe-Stojace-2-otworowe.html

    Słowa hasłowe: bateria umywalkowa 2-otworowa stojąca

    No wlasnie te tez znalazlem i niezupelniue o takie mi chodzi, to znaczy
    baterie sa ok, nawet bardzo ok tylko ta cena... moja wina powiniem napisac,
    ze maja byc w bardziej budzetowej cenie :)

    Andrzej

  • 10. Data: 2009-02-21 23:11:03
    Od: "Krystyna i Andrzej" <k...@k...pl>

    > Ale w handlu są dostępne "przejściówki" które po nalozeniu na umywalke
    > pozwolą tobie zamontować zwykła baterie nascienna.

    Przejsciowki? Szukalem, pytalem nikt czegos takiego mi nie pokazal, to moze
    byc pomysl, choc nie jestem przekonany czy zamontowana w ten sposob bateria
    scienna nie bedzie troche kosmicznie wygladac... moze jakis link do takiego
    wynal;azku bym poprosil :)

    Andrzej