  • 1. Data: 2009-02-19 14:55:42
    Temat: Parawan (stylowy, drewniany, rzezbiony)
    Od: "Fragile" <s...@o...pl>

    Nie wiem, ktora grupa jest najodpowiedniejsza na tego typu pytanie,
    ale byc moze tutaj otrzymam jakies informacje badz wskazowki.
    Gdzie w Warszawie (lub gdziekolwiek) mozna kupic stylowy parawan?
    Chodzi o parawan bogato rzezbiony, drewniany (ew. metalowy kuty).
    Najlepiej na stylowych nozkach. Wszystkie sklepy (w tym internetowe rowniez)
    zalane sa artykulami glownie z Indii oraz Chin, i w zwiazku z tym wszystko
    jest
    na jedno kopyto - orientalne, kolonialne. Chodzi mi o parawan, ktory stylem
    bedzie przynajmniej zblizony do mebli barokowych, rokoko, chippendale.

    Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam :)
    F.

  • 2. Data: 2009-02-19 15:33:02
    Temat: Re: Parawan (stylowy, drewniany, rzezbiony)
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 15:55, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > bedzie przynajmniej zblizony do mebli barokowych, rokoko, chippendale.

    Wszelkie starocie rynek dawno wchłonął. Możesz sobie zamówić swój
    projekt w jakiejś firmie, lub kupić materiały i wykonać własnoręcznie
    ku własnej chwale i pognębieniu psiapsiółek