  • 1. Data: 2009-02-18 19:40:02
    Temat: Czym (jak) domyć szyby w meblach
    Od: gervee <g...@g...com>

    Witam!
    W meblach mam podświetlane szklane półki. Niestety są brudne więc
    postanowiłem je umyć. Próbowałem Ajaxem do szyb i papierowymi
    ręcznikami ale o zgrozo są jeszcze gorsze niż były - paskudnie
    pomazane.
    W jaki sposób domyć te szyby tak, aby były czyste? Ma ktoś z Was
    sprawdzony sposób?

    Rafał

  • 2. Data: 2009-02-18 23:27:40
    Temat: Re: Czym (jak) domyć szyby w meblach
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Spróbuj wodą z octem. 3 części wody i 2 części octu. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-02-18 23:35:30
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Spróbuj wodą z octem. 3 części wody i 2 części octu. Pozdrawiam.

    Ja proponuję sam ocet 10% bez wody i na ciepło. Użyj rękawic. Potem ew.
    denaturat.

    Grzexs